AGB Nielsen istraživanje medija d.o.o.

AGB Nielsen istraživanje medija d.o.o.

Budmanijeva 1, 10000 Zagreb

01 6065 555

01 6065 550

info.hr@agbnielsen.com

www.agbnielsen.com

Ukratko

AGB Nielsen Media Research (AGB Nielsen istraživanje medija d.o.o.) je specijalizirana agencija za istraživanje gledanosti televizije osnovana 10.10.2002. godine u Zagrebu, na osnovi zajedničkog ulaganja internacionalne grupacije AGB Nielsen Media Research i domaće agencije za istraživanje tržišta PULS.

Naša misija

Postaviti jedinstven sustav podataka za mjerenje televizijske gledanosti kojim će se TV postaje, zakupci medijskog prostora, media planeri i oglašivači koristiti u svojim oglašivačkim aktivnostima, a koji će biti zasnovan na pouzdanim, nezavisnim i transparentnim podacima.

AGB Nielsen Media Research

NovineNakon prvog nacionalnog panela postavljenog u svijetu (Italija, 1981), AGB Nielsen Media Research grupa specijalizirala se u postavljanju i održavanju peoplemeter sustava. Sa uključivanjem Hrvatske, prije dvije godine, AGB Nielsen Media Research ima postavljene panele u 30 zemalja na pet kontinenata što ga čini prvim, pravim globalnim pružateljem TAM (Television Audience Measurment) usluge u svijetu. Grupa ima instalirane peoplemeter-e u preko 48.900 kućanstava diljem svijeta.
AGB Nielsen Media Research ima golemo uspješno iskustvo u postavljanju peoplemeter TAM sustava, širom svijeta . Ne postoji niti jedan drugi pružatelj te usluge u svijetu koji je imao priliku prikupiti toliko iskustva i know-how-a vezanog uz održavanje peoplemeter sustava u mnogo različitih okolina i kultura.

Puls

Puls je nezavisna agencija za istraživanje tržišta i javnog mnijenja, osnovana 1993. godine u Splitu. Dosadašnjim radom PULS je stekao ugled pouzdane, visoko stručne i inovativne agencije kompetentne u provođenju najsloženijih kvantitativnih i kvalitativnih istraživanja. Agencija ima urede u Zagrebu, Splitu i Sarajevu, a aktivno posluje u Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Sloveniji, Srbiji i Makedoniji.

Mjerenje TV gledanosti

RemoteMjerenje televizijske gledanosti uporabom peoplemeter TAM (Television Audience Measurement) sustava, svojom se dosadašnjom uporabom dokazalo kao najuspješniji te najprecizniji način prikupljanja takve vrste informacija, kako u Europi, tako i u cijelom svijetu. Uspješnost se najviše očituje u brzom prikupljanju podataka o programskom i komercijalnom gledateljstvu prikazanom minutu po minutu, svaki dan, 365 dana u godini.

AGB Nielsen Media Research (Hrvatska) panel televizijskih gledatelja je nacionalno reprezentativan i broji 760 kućanstava, u kojima je instalirano 1086 peoplemetera.

Panel televizijskih gledatelja prikazuje distribuciju svakog tipa kućanstva, u svakom području (regiji), kako bi očuvao svoju reprezentativnost. Svako kućanstvo je pažljivo izabrano kako bi predstavljalo sva kućanstva sličnih karakteristika u cijeloj državi.

Sustav koji je postavljen u Hrvatskoj koristi najsuvremeniju i najrazvijeniju tehnologiju peoplemetara, a Hrvatska je treća zemlja nakon Velike Britanije i Australije, u kojoj je AGB Nielsen Media Research grupa postavila najrazvijeniju tehnologiju.

AGB Nielsen Media Research (Hrvatska) nudi potpuno integriran i usklađen sustav. Ovaj sustav vode ljudi sa velikim iskustvom u svome poslu, a čija znanja obuhvaćaju:

  • planiranje, popunjavanje i upravljanje uzorkom kućanstava - panelom,
  • istraživanje, razvoj i proizvodnja hardvera,
  • prikupljanje i obrada podataka,
  • razvoj sveobuhvatnih aplikacijskih softverskih rješenja.

Sustav

AGB Nielsen Media Research sustav za mjerenje gledanosti televizije sastoji se od sedam koraka te garantira proizvodnju pouzdanih, nezavisnih i transparentnih podataka. AGB Nielsen Media Research tržištu nudi kompletan sustav podataka, počevši od prikupljanja, do analize podataka o gledanosti televizijskih programa, odnosno emitiranja TV spotova. Usluga AGB Nielsen Media Research (Hrvatska) sastoji se od istraživanja TV gledanosti, uključujući i praćenje programa, prekida i propagandnih poruka kao i software-a za analizu istog. Istraživanje gledanosti televizije elektronskim mjerenjem, kako ga provodi AGB Nielsen Media Research (Hrvatska), možemo podijeliti na sedam osnovnih dijelova ili koraka koji su predstavljeni na donjoj slici i kratko opisani:

Shematski prikaz AGB Nielsen Media Research TAM sustava
Shema

Više o nama i našim proizvodima možete saznati na našoj web stranici.

Oglasnik grupacija:
posao.hr oglasnik.hr auti.hr nekretnine.net edukacija.hr
Pomozite poboljšati Posao.hr Pošaljite nam svoje komentare