Pregledavate arhivu oglasa objavljenih na www.posao.hr.
Ovaj oglas je istekao 28.04.2024. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.

Poslovni analitičar (m/ž)

Oglas je istekao
Poslodavac:
Kategorija:
Mjesto rada:
Zagreb
Rok prijave:
28.04.2024.

O poslu

Opis radnog mjesta:
Pridružite se našem dinamičnom timu kao poslovni analitičar u odjelu korisničke podrška za Luceed ERP sustav. Ovaj uzbudljiv posao proteže se od maloprodaje do financijskih analiza.

Dinamika

Radite u okruženju gdje se svaki dan razlikuje od prethodnog, pružajući vam priliku za stalni profesionalni razvoj. Svaki dan donosi nove izazove jer podržavamo korisnike u rješavanju problema različitih opsega i područja (od maloprodaje, veleprodaje, nabave, skladišta, WMS-a pa i financijske podrške). Vaše dosadašnje iskustvo u nekom od područja sigurno će vam biti od velike koristi, a za sve ostalo tu su naše interne i vanjske edukacije te naša velika baza znanja.

Korisničko iskustvo

Vaša uloga će biti ključna u poboljšanju iskustva naših korisnika sa ERP sustavom. Upite zaprimamo putem telefona, e-maila ili direktno u sustav, a rješavanje istih odvija se putem modernih komunikacijskih alata.

Što nudimo?
- Konkurentna plaća - ovisno o senioritetu, kojeg definiramo nakon selekcijskog procesa
- Mjesečne bonuse koji su definirani na nivou svakog riješenog upita klijenta
- Godišnji budžet za edukacije
- Plan razvoja koji je usklađen s tvojim osobnim ciljevima
- Radno vrijeme u smjenama - ujutro ili popodne
- Rad s velikim klijentima
- 2 dana bolovanja bez doznaka
- Slobodan dan za roditelje prvašića
- Teambuilding aktivnosti i druženja više puta godišnje
Vrsta posla:
stalni radni odnos, rad na određeno vrijeme

O zaposleniku

Znanja i kvalifikacije:
Što tražimo?
- Radno iskustvo na istim ili sličnim poslovima
- Poznavanje poslovnih procesa
- Odlične komunikacijske vještine
- Organiziranost i samoinicijativa
- Kontinuirano učenje područja podrške koju pružaš

Zašto korisnička podrška u Tomsoftu?
- Za internu komunikaciju koristimo moderne alate (Slack, Zoom, Jira,...)
- Imamo interni Knowledge base (pisane i video tutoriale iz kojih u svakom trenutku možeš nešto novo naučiti ili se podsjetiti
- Uvijek prisutna podrška kolega u rješavanju taskova ili dilema vezano za pojedine situacije
- Korisnička podrška je najbolje mjesto na kojem možeš naučiti puno o svim poslovnim procesima
- Produbljivanje osobnog znanja u raznim smjerovima poslovanja poduzeća (maloprodaja, veleprodaja, WMS, računovodstvo,...)
- Mogućnost osobnog napredovanja u raznim smjerovima (QA, implementacija poslovnih rješenja, product manager, developer,...)
- Ovo je posao na kojem se uči kako raditi multi-tasking, prioretiziranje, pronalaženje optimalnog rješenja,...

Zašto Tomsoft?

Cijenimo trud i zalaganje svake osobe i nagrađujemo rezultate.
Ne gledamo koju diplomu imaš.
Ne uvjetujemo jesi li junior, mid ili senior.
Jedino što gledamo je da je rezultat koji ostaje iza nas vrhunski u svim pogledima!

Poznavanje rada na računalu:
dobro