Na radnom mjestu
Stručnjak: 'Radite od kuće? Onda se odjenite kao da idete na posao!'
Kako bi bili maksimalno produktivni, pa i uštedjeli si vrijeme tako da ranije sve obavite, ključno je organzirati se i onemogućiti svako odvlačenje...
Mobiteli znaju biti velika distrakcija pri obavljanju posla
Pametni telefoni znaju biti iznimna distrakcija u obavljanju posla, što je potvrdilo istraživanje provedeno od strane neprofitne američke...
5 savjeta boljeg upravljanja vremenom za neorganizirane ljude
Veliki dio uspješnosti u upravljanju vremenom je organizacija. Kada ne upravljate dobro vremenom rokovi vas guše, projekti ostaju nedovršeni, a...
Kakvi trebaju biti moderni šefovi?
Jedni su vladari poput vatre, a drugi poput rijeke. Dok prvi ističu svoju moć i autoritet, dotle drugi ponizno služe svoje sljedbenike. Jedni su...
Upozorenje znanstvenika: Prekomjerni rad zaglupljuje ljude
Stres i prekovremeni rad mogu uzrokovati nesanicu koja pak dovodi do usporenog rada mozga, tvrde znanstvenici.
Kvaliteta života važnija od karijere
Na Zapadu, u društvu koje je se bori s održavanjem kakve-takve ravnoteže između poslovnog i privatnog života, već desetak godina primjetan je trend...
Uništavate li karijeru s ovih 12 stvari?
Poslovna savjetnica otkriva najčešće greške!
Bill Gates si postavi 2 pitanja kad naiđe na problem
Kad se suočite s problemom, prvi korak nije pronalaženje rješenja, već učenje od drugih
Dok jedni izgaraju, drugi se na poslu 'ubijaju od dosade' i pate
Riječ je o stanju od kojeg pate brojni uredski radnici diljem svijeta, a stručnjaci su ga tek počeli prepoznavati i uspoređivati sa sindromom...