Poduzetništvo

Kvaliteta vs kvantiteta

Kvaliteta vs kvantiteta

Važnije je ŠTO objavljujete na društvenim mrežama, nego KOLIKO objavljujete!

Ovo zanimanje je sve češći razlog ulaska u svijet biznisa

Ovo zanimanje je sve češći razlog ulaska u svijet biznisa

Ukupno trajanje programa je 400 sati, program obuhvaća teoretski i praktični dio, a mogu se upisati sve odrasle osobe koje imaju najmanje završenu...

6 surovih istina o pokretanju vlastitog biznisa o kojima rijetko slušate

6 surovih istina o pokretanju vlastitog biznisa o kojima rijetko slušate

Peter Baskerville, vlasnik 30 različitih tvrtki od specijaliziranih trgovina do fast food-ova i gostoprimstava otkrio je nekoliko najvećih mitova o...

Kako znati je li poduzetništvo pravi korak za vašu karijeru

Kako znati je li poduzetništvo pravi korak za vašu karijeru

Ako već niste, prije ili kasnije naći ćete se u situaciji kad odlučujete o tome hoćete li ostati kod aktualnog poslodavca, hoćete li tražiti novog...

Sve karte stavite na marketing

Sve karte stavite na marketing

Nekoliko zlatnih pravila za marketinški uspjeh donosi Graham Bailey, ugledni londonski stručnjak na polju reklamiranja i marketinga.

Društvene mreže – kako direktno doprijeti do potencijalnih zaposlenika?

Društvene mreže – kako direktno doprijeti do potencijalnih zaposlenika?

Društveni mediji velika su platforma za izgradnju brendova i poslodavaca. Vaši potencijali zaposlenici aktivni su korisnici društvenih mreža, a...

Kako upravljati iskustvom čekanja

Kako upravljati iskustvom čekanja

U određenom trenutku svi mi nekoga ili nešto moramo čekati. U poduzeću ovakva situacija dovodi do „uskih grla“ ili gomilanja zaliha. Kod ljudi,...

Znanstveno dokazano da su lijeni ljudi često pametniji, uspješniji i imaju bolje poslove

Znanstveno dokazano da su lijeni ljudi često pametniji, uspješniji i imaju bolje poslove

Budimo iskreni, lijeni ljudi često imaju lošu reputaciju, pogotovo jer se neki od najuspješnijih milijardera na svijetu doživljavaju upravo suprotno.

Četiri stvari koje svako poduzeće mora znati o generaciji Z

Četiri stvari koje svako poduzeće mora znati o generaciji Z

Generacija Y, poznatija kao milenijalci, odrasla je i polako preuzima kontrolu nad raznim industrijama pa se nekako polako primaklo vrijeme za...