Na radnom mjestu
Promijenite perspektivu i završite s poslom do kraja radnog vremena
Želite li uspostaviti zdravu ravnotežu između posla i privatnog života, nužno je da ovladate vještinom pažljivijeg planiranja vremena, a u tome vam...
Za dobar tim morate biti spremni prihvatiti osobnu kritiku
Želite izgraditi sjajan tim koji će postizati uspješne rezultate i na koji ćete se uvijek moći osloniti?
7 razlika između učinkovite osobe i radoholičara
Mnogim se ljudima radoholičari i osobe visoke učinkovitosti, odnosno osobe koje vole raditi, puno vremena posvećuju i provode na poslu, čine iste.
7 uobičajenih zamki motivacije zaposlenika
Svakoga možete motivirati, međutim, pojedinci nisu uvijek motivirani stvarima kojima bismo mi željeli da budu.
Koliko je uistinu isplativo biti 'dobar na poslu?
Šefovi će upravo osobama s više samokontrole dati i više posla jer žele da zadatak bude obavljen dobro.
7 načina da se izborite za bolju plaću
Razgovor za posao je dobro prošao, poslodavac vas je spreman zaposliti, ali ostala je još jedna tema – plaća.
10 stvari za uspjeh na novom radnom mjestu
Deset je stvari na koje trebate misliti ili ih odraditi prije no što uđete u “žrvanj”.
Kako raditi s ljudima s velikim egom?
"Ako u okolici ima ičeg važnijeg od mog ega, želim da bude uhvaćeno i streljano", rekao je Zaphod Beeblebrox, lik iz romana “Vodič kroz...
5 stvari koje nikada ne smijete reći nadređenima
Dobra komunikacija na poslu temelj je dobrih odnosa unutar tvrtke, ali i osobnog zadovoljstva.