Na radnom mjestu
Intervju otkriva loše radno mjesto
Ako vam vaš "mali unutarnji glas" govori da nešto nije u redu, trebalo bi ga, naravno ako imate mogućnost biranja i poslušati. Međutim,...
Pozitivci i negativci u radnom okružju
Kvaliteta međuljudskih odnosa u radnoj sredini je posebno važna. Poznata je činjenica da kvalitetni odnosi unutar tvrtke mogu i najteži radni...
Komuniciranje je jedna od najvažnijih funkcija lidera
Lekcije o lošem komuniciranju prilikom izrade plana za izlazak iz krize bivše američke administracije dobra su pouka i političarima i menadžerima.
Istina je! Posao vas pokušava dokrajčiti, spasite glavu
Već dugo sumnjate, a sad imate i znanstvenu potvrdu. Vaš vam posao na najmanje pet načina pokušava ubiti tijelo. Nije vrijeme za otkaze pa bi bilo...
Najčešće greške koje mogu uništiti vašu kompaniju
Zašto se ljudi drže loših ideja čak i kada te ideje imaju destruktivne efekte? Zato što ih najčešće ne prepoznaju kao loše, kakve zapravo jesu....
11 načina uz koje će radni dan proći u dobrom raspoloženju
Susretljivost, poneki smiješak, usputni razgovor o osobnim interesima i pokoja kava s kolegama mogu pomoći u stvaranju prijateljske atmosfere i...
Ženama od karijere rizik od infarkta prijeti dvostruko
Stres je jedan od glavnih uzročnika infarkta, a njegov je izvor najčešće na poslu. Žene su uz redovit posao još i majke i supruge.
Menadžeri moraju znati što motivira zaposlenike
Gotovo je nemoguće motivirati ljude u projektima s malim budžetom. Ali novac nikako ne smije biti jedini motivator.
11 načina za dobru atmosferu na poslu
Susretljivost, poneki smiješak, usputni razgovor o osobnim interesima i pokoja kava s kolegama mogu pomoći u stvaranju prijateljske atmosfere i...