Time management

Četiri savjeta kada jednostavno „ne stižete dići glavu od stola“

Postoje dani kada „sve padne na vaša leđa“. Možda takve dane ne možemo izbjeći ali se možemo pripremiti na njih i odraditi ih prema prioritetima a ne zadacima koji nas zatrpavaju bez reda i pravila…

Obavezno planirajte
Iako vam se čini da nemate vremena ni disati – prvo što trebate napraviti kada sjednete za stol jest: isplanirati predstojeći dan. Popisivanje obveza, provjeravanje zaduženja… neće vam uzeti viže od 15-20 minuta a izbjeći ćete onaj osjećaj grča u želucu kada se oko 15h sjetite prevažnog sastanka koji ste – zaboravili ili izvješća koje niste poslali.

Zanemarite mail i telefon
Ne morate se javiti na telefon samo zato što zvoni. Također, ne morate odgovarati na mailove samo zato što stižu (a kada ne stižu?!). Naravno govorimo o ozbiljnoj gužvi, ali ukoliko imate vremenske okvire za pojedine zadatke zanemarite sve što vam može uzeti vrijeme. Na početku dana planirajte si određeno vrijeme u kojem ćete odgovarati na propuštene pozive i mailove.

Facebook, Gmail, Twitter…
Postoje branše u kojima biti na socijalnim mrežama znači raditi svoj posao. Ali čak ni to ne znači da vam ove ikonice moraju stalno blinkati. Ukoliko ste uključeni na samo dva od ovih mreža velika je vjerojatnost da će vas netko od prijatelja pitati za kavu, za savjet ili samo onu legendarnu… „ej, šta ima?“

Ostatak pročitajte na profitiraj.hr

Srijeda, 04.05.2011. / Ivan Jozić, profitiraj.hr