Magazin

Vođenje i osobni razvoj

Vođenje i osobni razvoj

Pogreške i gubici nas testiraju i omogućavaju da učimo i rastemo. Daju nam lekcije i usmjerenja za naš razvoj.” Zato, krenite i griješite. Samo...

Ispiranje mozga: Tehnike stvaranja poslušnika

Ispiranje mozga: Tehnike stvaranja poslušnika

Svaki dan donosimo desetine odluka i uvjereni smo da ih donosimo samostalno. No je li to baš tako?

Kriza kao inspiracija: Upravljanje krizom u kompaniji i izvan nje

Kriza kao inspiracija: Upravljanje krizom u kompaniji i izvan nje

Tvrtke i one koji se žele samostalno educirati zanima sve vezano uz krizu i najviše su profitirali oni koji su potražili edukaciju u novini poljima...

Franšiza - ključ u ruke za početnike

Franšiza - ključ u ruke za početnike

Franšiza predstavlja ključ u ruke, jer poduzetnik ne čini sve početničke pogreške koje je tvrtka davateljica franšize sigurno počinila ne bi li...

Organizacija događaja - Ništa ne prepustiti slučaju

Organizacija događaja - Ništa ne prepustiti slučaju

Organizacija posebnih događaja predstavlja pravu priliku za isticanje novih proizvoda ili važnih poruka koje kompanija želi obznaniti svojim...

Strateško planiranje razvoja zaposlenika - Upravljanje ljudskim potencijalima

Strateško planiranje razvoja zaposlenika - Upravljanje ljudskim potencijalima

Strateško planiranje, predviđanja ekonomskih i demografskih trendova, planiranje zapošljavanja, obrazovanje i briga za zaposlenike glavni su...

Izađite nakraj sa napornom suradnicom na poslu

Izađite nakraj sa napornom suradnicom na poslu

Svaki dan, na poslu češće, u privatnom životu rjeđe, se susrećemo sa ljudima kojima je cilj da vam zakompliciraju živote. Na Internetu smo za vas...

Financijska motivacija - Formula za uspjeh

Financijska motivacija - Formula za uspjeh

Iako volimo izreći misao da nije novac sve što nas zadržava na nekom radnom mjestu, na kraju se uglavnom pokaže kao presudni faktor našeg odlaska i...

Kompanijska glasila - Motivacijska injekcija

Kompanijska glasila - Motivacijska injekcija

U vremenu kada se veliki dijelovi budžeta firmi troše na reklamne kampanje i PR-ove sumnjiva dometa, činjenica je da su i kvalitetna moderna...