Ovaj oglas je istekao 24.06.2022. i više nije aktivan.
Sadržaj oglasa prikazan je isključivo u informativne svrhe.
Trenutno aktivne oglase pogledajte na www.posao.hr.
Agent za korisničku podršku m/ž HZZ OGLAS
O poslu
Viša ili prvostupanjska
Fakultet, akademija, magisterij, doktorat
Pregled radnog mjesta:
Svakodnevni posao obavlja se u uskoj suradnji s klijentima Medireporta (našeg najvećeg partnera) i krajnjim korisnicima koji se nalaze u zemljama njemačkog govornog područja. Posao se obavlja iz našeg ureda u Zadru. Ovisno o potražnji i obujmu posla, moguć je rad u smjenama kao i rad izvan radnog vremena (pripravnost). Vrsta zaposlenja: na neodređeno vrijeme uz probni rok od 6 mjeseci Mjesto rada: Zadar
Obveze i odgovornosti uključuju: Obavljanje informatičke korisničke podrške (prva razina) koristeći više specijaliziranih aplikacija prvenstveno sa klijentima njemačkog govornog područja (otvaranje, rješavanje, eskalacija, zatvaranje)
Proaktivno rješavanje incidenta/korisničkih zahtjeva, poznavanje i implementiranje procesa za eskalaciju problema
Izrada dokumentacije
Asistiranje na novim projektima, po potrebi
Rad sa domaćim i međunarodnim klijentima, suradnja sa informatičarima diljem svijeta
Poštivanje standarda, propisa i praksi, naročito vezanih za zaštitu podataka
Kontinuirano učenje i stručno usavršavanje
Što nudimo Siguran posao u dinamičnoj radnoj atmosferi
Izazovno radno mjesto u internacionalnom okruženju
Edukacija i mogućnost stjecanja certifikata (sukladno potrebama radnog mjesta)
Atraktivna plaća i mogućnost napredovanja
Fleksibilnost
Ako ste zainteresirani za ovo radno mjesto, svoju molbu i životopis pošaljite na email [email protected] do 24.06.2022.god.
Kontaktirat će se samo oni kandidati koji uđu u uži izbor. Podnošenjem prijave, kandidati pristaju na upotrebu i pohranu osobnih podataka u svrhu postupka odabira.
Uvjete koje kandidat mora ispunjavati: SSS/VSS/VŠS tehničkog usmjerenja
Aktivno znanje njemačkog jezika u govoru i pismu (jezična razina B2) te engleskog jezika (B2)
Iskustvo rada na istim ili sličnim poslovima (1 godina)
Poznavanje osnova IT načela i pojmova (mreže, OS, instalacija, troubleshooting, serveri..)
Napredne komunikacijske vještine
Snažne analitičke vještine kod rješavanja problema i logičkog razmišljanja kako bi se identificirali „root causes“ te cjelovito komunicirala rješenja klijentima
Spremnost na brzo učenje i prilagođavanje promjenama
Sposobnost samostalnog rada/dio tima
Hrvatski zavod za zapošljavanje
Sva prava pridržana © 2024, www.hzz.hr
Sadržaj ovog oglasa je prenesen sa službenih stranica Hrvatskog zavoda za zapošljavanje.
Portal Posao.hr ne odgovara za eventualnu netočnost podataka u oglasu.