METRO Cash & Carry d.o.o. kreće u novu financijsku godinu s ciljem proširenja svog prodajnog tima

METRO Cash & Carry d.o.o. kreće u novu financijsku godinu s ciljem proširenja svog prodajnog tima

Nakon uspješne ljetne sezone 2022. godine pod motom "Extra", METRO Cash & Carry d.o.o. kreće u novu financijsku godinu s ciljem proširenja svog prodajnog tima. Kako su kupci u središtu METRO poslovanja, ključnu ulogu igraju Prodajni predstavnici i Voditelji ključnih kupaca koji su svakodnevne podrška brojnim HoReCa kupcima. Kako oni pridonose poslovanju najvećeg veleprodajnog centra u Hrvatskoj i što novi zaposlenici mogu očekivati na ovim radnim mjestima objašnjavaju nam naši sugovornici Alen Žunić, Direktor prodaje i Ana Josipović, Direktorica odjela ljudskih resursa.

  • Koliko je rad prodajnih predstavnika važan u METRO-ovom poslovanju?

Alen Žunić: Metro C&C kao veleprodajna organizacija temelji se na prodajnim principima, a prodajni predstavnici jedni su od ključnih nosioca istih. Oni su u svakodnevnom kontaktu s kupcima i partnerima gdje svojim radom predstavljaju tvrtku i kreiraju razinu odnosa kao i nivo zadovoljstva naših partnera. Prepoznavanje, razumijevanje i zadovoljavanje potreba naših kupaca i partnera na optimalan i učinkovit način ključan je faktor u njihovom radu, ali i ključan faktor uspjeha cijele tvrtke.

  • Kako METRO prodajni predstavnici odgovaraju na specifične potrebe HoReCa tržišta?

Alen Žunić: Da biste mogli odgovoriti na potrebe kupaca prvo ih morate razumjeti. Danas je to dodatno izazovnije uslijed primjetnog razvoja naših partnera kao i niza novih trendova na tržištu. Za navedeno je potreban iznimno visok nivo znanja i vještina koje naša prodaja treba u svom svakodnevnom radu. Kako bi kvalitetno odgovorili našim partnerima unutar Metro C&C kontinuirano provodimo edukacije našeg prodajnog tima. Edukacije su osnovno usmjerene na razvoj znanja o proizvodima, trendovima i rješenjima koje nudimo, ali i na razvoj vještina svakog našeg prodajnog predstavnika. Često u radu s kupcima dolazimo do novih saznanja, novih recepata ili trendova na tržištu pa iste koristimo i u našem razvoju u kojem uz kolege koji su zaduženi za razvoj kategorije ili asortimana uključujemo i naše partnere i naše prodajne predstavnike.

  • Što čini dobrog prodajnog predstavnika u METRO-u?

Ana Josipović: Ovako na prvu bih odmah rekla ljubav prema hrani i ljudima.  Znatiželja otvorenost i spremnost da izađeš iz vlastitih okvira, ljubaznost i iskrena zainteresiranost za kupca i njihove potrebe i izazove. Vjerujem da je svaki naš prodajni predstavnik zapravo mali Foodie – netko tko uživa u gastronomiji, uživa pronalaziti nova inovativna rješenja u izazovnim trenutcima, obožava raditi s ljudima i ponosan je na svoje kupce i njihove uspjehe jer znaju da su i oni itekako veliki dio tog uspjeha.

  • Opišite nam METRO pristup prema kupcima.

Alen Žunić: Svaki naš kupac je poseban, a dio osnovnih potreba kupaca nastojimo zadovoljiti definiranim ponudama sukladno branšama njihovog poslovanja. Specifične ili posebne potrebe koje razlikuju svakog kupca nastojimo razumjeti i zadovoljiti individualnim pristupom svakom našem kupcu. Kao što sam napomenuo ranije, za navedeno je izuzetno bitna razina znanja naših prodajnih predstavnika, ali i mogućnost individualnog odlučivanja, ali i iskustvo i podrška cijelog prodajnog tima i tvrtke.

  • Što novi zaposlenici mogu očekivati prvih nekoliko mjeseci u METRO-u?

Ana Josipović: Apsolutnu podršku od svih kolegica i kolega. Uz naravno paketić dobrodošlice za prvi radni dan do vrlo pažljivo složenog programa on-boardinga te redovitu podršku svojih mentora i timova. Očekuje ih puno učenja, rad na terenu i upoznavanje naših kupaca i terena za koji će biti odgovorni. Vjerujemo da se zapravo pravo učenje događa tek kad izađeš van iz učionice i kroz svakodnevni rad uz mentora učiš o novom poslu i METRO-u.

  • Što biste poručili zainteresiranim kandidatima.

Alen Žunić: Svakako da se prijave za posao u Metro C&C Hrvatska. Posao prodajnog predstavnika složen je i odgovoran posao, ali istovremeno zanimljiv i dinamičan. Dolaskom u Metro C&C Hrvatska pridružit ćete se uspješnom timu s mnogo iskustva, upoznati složenost rada u velikom sustavu i imati priliku unaprijediti i razviti svoja znanja i vještine. Također ćete biti dio internacionalnog tima unutar kojega ćete moći koristiti i razmjenjivati znanja i iskustva s kolegama, upoznavati nove trendove i rješenja te imati mogućnost osobnog razvoja i napredovanja. No ne zaboravimo, imat ćete i priliku raditi s nizom inspirativnih kupaca i partnera, a vaš će rad i napredak biti primjećen.

Ana Josipović: Ukoliko ste se prepoznali u svemu sto je rečeno METRO je super firma za vas. Uvijek zabavno nikad dosadno – ako volite moving i šušur, jednostavni ste i veseli METRO je onda definitivno poslodavac gdje ćete moći ostvariti svoj puni potencijal i pritom uživati u onom što radite.

Kako izgleda tipičan dan prodajnog predstavnika u METRO-u možete pogledati i u našem videu.

LinkedIn

LinkedInPratite nas na LinkedIn-u zato što svakodnevno donosimo najnovije oglase, vijesti i savjete za traženje posla i razvoj karijere -> www.linkedin.com/company/posao-hr

LinkedIn - posao.hr

Četvrtak, 10.11.2022.