"Ljudi su naša snaga: u poslovanju zajedno" - METRO CC Hrvatska

"Ljudi su naša snaga: u poslovanju zajedno" - METRO CC Hrvatska

METRO Cash & Carry jedna je od najvećih internacionalnih trgovačkih tvrtki koja broji oko 117.000 zaposlenih i posluje s preko 750 centara u 27 zemlje. METRO je u Hrvatskoj počeo poslovati krajem 2001. godine otvorenjem prvoga veleprodajnog centra na zagrebačkom Jankomiru. Danas tvrtka posluje s ukupno osam veleprodajnih centara u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Zadru, Osijeku, varaždinu i Puli, a zaposleno je preko 1200 radnMetro CCika na području cijele Hrvatske. 2011. godine otvoren je METRO Drive In centar u Dubrovniku za preuzimanje naručene robe u sklopu splitskog veleprodajnog centra., a nakon 10 godina poslovanja u Hrvatskoj, METRO Cash & Carry d.o.o. pozicionirao se kao jedna od najuspješnijih tvrtki na tržištu. Vjerodostojan dokaz tomu je konstantan porast broja novih kupaca i poslovnih partnera te zadovoljstvo zaposlenika.

METRO CC

Upravo su zaposlenici oni na koje METRO stavlja poseban naglasak. Uvijek brinući o zadovoljstvu zaposlenika te o dobrim odnosima unutar tvrtke, METRO se uvijek pokazivao kao dobar poslodavac nudeći radnu okolinu u kojoj se baš svaki pojedinac osjeća kao bitna karika u poslovnom lancu METRO-a. O tome i oni sami svjedoče svojim inspirativnim pričama i poslovnim iskustvima vezanim uz radu u METRO-u.

Među onim zaposlenicima koji se svakako ističu je i prodajni predstavnik Kuzma Tomašić koji je zasigurno jedan od onih čije se poslovno zalaganje prepoznaje i cijeni. Ambiciozni Kuzma METRO timu pridružio se krajem 2013. godine otkada radi na poziciji prodajnog predstavnika za HoReCa za dostavu.  S pravom dozom motiviranosti i uspješnosti vrlo lako se zavoli posao koji se radi, a evo koji su razlozi zašto Kuzma uživa radeći za METRO: „Volim raditi u METRO-u jer on potiče kreativnost, prepoznaje uspjehe i jednostavno vas iz dana u dan „tjera“ da budete bolji i bolji!“

METRO CCDeset godina ranije od Kuzme, direktor centra VPC Rijeka, Marinko Blečić, započeo je svoj put u METRO-u. Marinko je direktora centra i pri tome je odgovoran za brojne zadaće kao što su ostvarenje planiranog prometa i kontrola troškova, manjkova i investicija, povećanje broja kupaca, stvaranje pozitivnog imidža, kontrola i optimalizacija zaliha te između ostaloga i motivacija radnika, davanje jasnih smjernica i strategije zaposlenicima. Pri tome ističe sljedeće: „Prepoznat sam kao važna karika unutar naše kompanije, te se moje mišljenje cijeni i poštuje, a najviše mi se sviđa dinamičnost, izazovi i nepredvidljivost posla te mogućnost da izrazim sve svoje kompetencije.“  Marinku je vrlo bitna radna i motivirajuća atmosfera kada je o poslu riječ te da bude okružen pravim timom ljudi s kojima će posao uvijek biti vrlo dinamičan, pa ističe: „Volim raditi u kompaniji koja ima viziju i strategiju te prepoznaje pojedinca kao važnu kariku unutar kompanije, a METRO čini upravo to te gradi svoj imidž te kontinuirano raste na Hrvatskom tržištu.“

METRO CCMETRO stvara iskusne poslovne ljude, ali uvijek daje priliku i mladima, pa je tako listopad 2013. godine bio mjesec u kojem se mlada ekonomistica Petru Raše pridružila METRO timu. Karijeru u METRO-u je započela u odjelu za odnose s kupcima na poziciji Target Group Management Specijalista za HoReCa kupce, a u 2014. dvojim je trudom i zalaganjem dobila jedinstvenu priliku te postala METRO Potential projekta „Ready to lead“. S kvalitetnom dozom motivacije ništa nije teško, a Petra vrlo dobro to zna, pa ne čudi da joj se na trenutnoj poziciji najviše sviđa to što joj se pružila prilika za učenje i razvoj. Simpatičnoj Zagrepčanki u poslu je najvažnije da vidi rezultate svoga rada i svega u što ulaže svoj maksimum, ali pri tome ne zanemaruje niti ljude: „Važni su mi ljudi jer smatram da je dobra radna atmosfera izuzetno bitna za dobro obavljanje posla.“

METRO CCJoš jedna lijepa priča dolazi od zaposlenice Silvane. Već trinaest sretnih godina traje veza između Silvane Krajine Filipović i METRO Cash & Carryja. U ovoj priči trinaest je sretan broj, a Silvana je voditeljica odjela nabave Mliječni, duboko zamrznuti i delikatesni program. Ona je karijeru započela u veleprodajnom centru Sesvete kao asistenticama poslovođama, da bi danas dogurala do voditeljice jednog od najvažnijih odjela nabave u METRO-u. Pozitivna energija, dinamika i izazovi njeni su  glavni pokretači, a uz posao, veliku strast Silva gaji i prema uređenju interijera i industrijskog dizajna, što je uspjela povezati radeći u METRO-u: „Uživam raditi rukama te sam sretna što i taj diosvojeg života mogu razvijati uz posao. Veseli me što mogu i sama osmišljavati kako će vizualno izgledati naše police te, u suradnji s odjelima Brandinga i odjelom Implementacija koncepta izlaganja robe kvalitetno pokazati naše proizvode na polici“. Upravo je i to jedan od razloga zašto voli raditi u METRO-u jer joj uz zabavu na poslu, kaže, radno vrijeme prođe u sekundi.

METRO CCIz kojeg god odjela dolaze, zaposlenici METRO-a ističu zadovoljstvo svojom pozicijom, a to dokazuje i mlada ekonomistica Tajana Stunić, voditeljica odjela kontrolinga, svoju poslovnu priču vezanu uz METRO započela je 2009. godine, pa sada već broji gotovo šest godina rada u zgradi Uprave. S obzirom na to da joj je ovo prva značajna menadžerska pozicija, kaže da joj se u METRO-u najviše sviđa rukovođenje i briga o ljudima u timu, a bitna joj je i poslovna kultura: „Od najvažnijih stvari u svom poslu izdvojila bih otvorenu poslovnu kulturu koja za mene znači dobre međuljudske odnose, kolegijalnost, transparentnost informacija te općenito poslovna suradnja s povjerenjem.“ Međutim, ovo nisu jedini razlozi zbog kojih uživa raditi u ovako velikoj korporaciji kao što je METRO, pa ih navodi još nekoliko: „Volim raditi u METRO-u jer mi organizacija omogućava i potiče da iskoristim svoj potencijal, imam odgovarajuću slobodu odlučivanja i osjećam se da pridonosim rezultatima ukupne kompanije.“

VIDEO:

Srijeda, 25.03.2015.