U Njemačkoj očajnički trebaju radnike i posežu za raznim mamcima kako bi ih privukli

U Njemačkoj očajnički trebaju radnike i posežu za raznim mamcima kako bi ih privukli

Kvalificirani radnici u deficitarnim zanimanjima u Njemačkoj mogu birati gdje će raditi. Toga su svjesni i poslodavci pa zato raznim povlasticama nastoje privući radnike, pišu novinari portala net.hr.

Etablirane tvrtke posežu za raznim mamcima kako bi privukli kvalificirano osoblje. Iz gotovo svih branši dolaze vijesti o manjku osoblja. I to ne samo vrhunskih stručnjaka nego kvalificiranih radnika na gotovo svim razinama. “Ovo više nije tržište poslodavaca nego posloprimaca”, rekao je nedavno predsjednik Udruge njemačke IT industrije Bitcom Achim Berg, prenosi Deutsche Welle.

Feel-Good-Manager

“Pored obaveznog stolnog nogometa, simulatora vožnje i stolnog tenisa naši Feel-Good menadžeri se brinu za to da se naše kolege na poslu osjećaju ugodno.”. To je dio teksta oglasa kojim jedna rent-a-car kompanija traži informatičara.

Friderike Schröder, šefica kadrovskog odjela u tvrtki za financijski servis Ratepay u Berlinu u međuvremenu govori o tomu da se poslodavci natječu kod potencijalnih radnika a ne obratno. 

Ratepay već zapošljava oko 250 stručnjaka 28 različitih nacionalnosti, prosjek starosti, početak tridesetih. Pored radnih soba, koje su sve različite po veličini i opremi, tu je i središnji zajednički prostor s ugodnim foteljama, na svakom stoliću su košare sa svježim voćem. Oni koji tek dolaze na tržište rada više se ne ustručavaju otvoreno pitati za beneficije. U tvrtki Ratepay daju priliku da radnici sami odluče o beneficijama koje žele.

Kad su plaće u pitanju, novi kandidati više nisu tako pohlepni. Njima su važniji faktori poput fleksibilnog radnog vremena ili ugodne atmosfere na radnom mjestu.


Ostatak članka pročitajte na portalu: net.hr

Priča

pričajte nam priču


Dojavite nam svoju karijernu priču i inspirirajte druge
Želite se pohvaliti, imate zanimljivu priču za koju smatrate da bi javnost trebala čuti? Svoje materijale (fotografije, snimke, tekst…) možete slati na našu email adresu:
marketing@posao.hr ili putem poruke na Facebooku.

Utorak, 28.01.2020.