Borba korporacija: Natjecanje je počelo u proljeće u četvrti La Defense

Tko će na prozoru postaviti maštovitiju sliku?

Tko će na prozoru postaviti maštovitiju sliku?

Djelatnici kompanija natječu se tko će na prozoru napraviti atraktivniju sliku od samoljepljivih listića za poruke.

Zaposlenici kompanija u pariškoj poslovnoj četvrti La Defense već nekoliko mjeseci vode neobičan "rat". Na prozorima svojih ureda lijepe raznobojne samoljepljive listiće za poruke (post-it) te se tako natječu tko će napraviti maštovitiju i atraktivniju umjetničku kreaciju. "Rat post-ita" počeo je u proljeće kada su djelatnici Ubisofta, kompanije specijalizirane za videoigre, na svoje prozore zalijepili šarene samoljepljive listiće. Ubrzo nakon toga zaposlenici BNP Paribas banke, čiji su uredi nasuprot Ubisofta, odgovorili su svojom kreacijom koja je bila veća i kompleksnija. Kad su to vidjeli u Ubisoftu, napravili su novo umjetničko djelo od papirića.

Rat između Ubisofta i BNP Raribas Banke ubrzo se proširio na ostale kompanije poput Coca Cole, France 24, GDF/Suez i Societe Generale. - Svaki put dolazimo s nekom većom i šašavijom idejom - rekao je za Guardian Julien Berissi, projektni menadžer u Societe Generale.

Post it umjetnost

Post it umjetnost

Post it umjetnost

Post it umjetnost

Post it umjetnost

Utorak, 06.09.2011. / Tanja Rudež, Jutarnji list