Od ljudskih resursa do ljudskih bića - novi model liderstva u fokusu konferencije "The Art of Feminine Leadership"

Od ljudskih resursa do ljudskih bića - novi model liderstva u fokusu konferencije "The Art of Feminine Leadership"

Na četvrtom izdanju konferencije, čak 8 međunarodnih i 11 domaćih govornika podijelili su svoja razmišljanja o hibridnoj budućnosti rada te potrebi za stvaranjem humanijih radnih okruženja i poslovnih praksi koje u središte stavljaju ljude.

Prva konferencija u regiji koja promovira ženske vještine vodstva, The Art of Feminine Leadership, u četvrtak je, u svom četvrtom izdanju, okupila vodeće međunarodne i domaće lidere koji su u šest sati inspirativnog online programa govorili o izazovima u hibridnom načinu rada, ali i potrebi za novim modelom liderstva koji će u središte staviti ljude i njihove potrebe.

„Zaposlenici danas više nego ikada trebaju jasnu svrhu i osjećaj pripadnosti na radnom mjestu“, istaknula je Annie Coleman, savjetnica za organizacijsku kulturu,koja je otvorila konferenciju govoreći o uzrocima „Velike ostavke“ te otkrila zašto nam je danas potreban novi model liderstva koji neće smatrati ljude resursima nego bićima s potrebama i emocijama.  

Priča, partnerstvo i povjerenje glavni su sastojci formule liderstva koju je predstavila Mirjana Garapic-Zakanyi, članica Uprave Mirabank a.d. i poručila da je vrijeme tradicionalnih struktura kontrole završeno. Dinamika razvoja posla, ali i stalne neizvjesnosti u hibridnom okruženju nameću potrebu da se lideri oslone na svakog člana tima i omoguće im autonomiju i razvoj.

Robert Baker, višestruko nagrađivani zagovornik unaprjeđenja položaja žena u poslovnom svijetu, potvrdio je da budućnost pripada ženama, ali i muškarcima – ako koriste ženske vještine vodstva jer su ženske vještine poput empatije, brige i transparentnosti najpotrebnije vještine budućnosti. 

Kako već danas možemo mijenjati poslovne prakse i stvarati humanija radna okruženja, doznali smo u panel diskusiji koja je okupila vodeća domaća imena iz područja ljudskih resursa, Bredu Ivanović (PwC), Nadu Kozinu (J.u.A. Frischeis) i Alana Žepeca (LQ),  ali i odjela inovacija vodećih tvrtki, Moniku Ivanović (Infobip), Marinu Dražić (Algebra) te Maju Markulin Klarić (Combis).

„Posebice u današnje vrijeme, potrebno je govoriti o liderstvu, potpuno drugačijem od onoga o kojem trenutno svjedočimo te kroz pozitivne i uspješne primjere pokazati da svijet može i zaslužuje bolje lidere.“ -  zaključila je na kraju Tanja Džido, organizatorica konferencije.

Annie Coleman

Ana Radišić

Intro

Mirjana Garapic Zakanyi

Robert Baker

Tanja i Ana

O organizatoru:

Konferenciju The Art of Feminine Leadership organizira Tanja Džido, osnivačica platforme Shhhefica koja od veljače 2017. služi kao platforma za umrežavanje, inspiraciju i osnaživanje mladih žena u poslovnom svijetu. Tanja Džido je pokrenula Shhheficu nakon što se u svojoj karijeri suočila s brojnim izazovima te je odlučila svojim iskustvom te mrežom poznanika pomoći mladim damama proći slične izazove što uspješnije uz savjete i stručno vodstvo. 2019. dobila je međunarodno priznanje Female Role Model of The Year na Central European StartUp Awards kao i prestižnu stipendiju Američke vlade za mlade poduzetnike u okviru koje je provela jesen 2019. u Chicagu i Washingtonu. U pet godina poduzetništva, Tanja je radila kao savjetnica za više od 80 klijenata, a na svojim je događanjima okupila više od 1500 ljudi. Autorica je knjige Budi Shhhefica svog života, koja se i 3 godine nakon izdavanja uspješno prodaje. Tanja je trenutno mentorica na tri međunarodna mentorska programa kojima je cilj osnažiti mlade ljude za izazove na prvim radnim mjestima i izgradnji karijere. Aktivni je promotor LinkedIn platforme za umrežavanje gdje ima 15  tisuća vrijednih konekcija te se nalazi među 1% najaktivnijih korisnika u industriji.

LinkedIn

LinkedInPratite nas na LinkedIn-u zato što svakodnevno donosimo najnovije oglase, vijesti i savjete za traženje posla i razvoj karijere -> www.linkedin.com/company/posao-hr

LinkedIn - posao.hr

Petak, 25.03.2022. / conference.shhhefica.com