Smiling report

Kod nas osmjeh ne dobije svaki kupac

Kod nas osmjeh ne dobije svaki kupac

Djelatnici se najviše osmjehuju u beauty industriji, čak 89 posto, a najmanje u prijevozu.

Znamo da je teško, ali ako i nemate posao, uvijek se sjetite da nitko ne voli mrgude.U svijetu prosječno 75 posto kupaca dobije osmijeh, 79 posto ih je pozdravljeno, a samo u 45 posto slučajeva ponuđen im je dodatni proizvod, otkrilo je to veliko istraživanje Smiling report 2011., u kojem su sudjelovali pružatelji usluga tajnoga kupovanja u Aziji, Europi, Sjevernoj i Južnoj Americi, uključujući i Herakleu, agenciju za mystery-shopping u Hrvatskoj.

U 2011. Austrija i Paragvaj sa 96 posto drže prvu poziciju na ljestvici osmijeha, a Pakistan je na dnu ljestvice jer se kupcima osmjehuje samo 37 posto djelatnika. Hrvatska je pretposljednja na ljestvici, ispred Pakistana, a osmjehujemo se tek svakom drugom kupcu (54 posto) dok je u 2010. godini rezultat za osmijeh bio 75%.

Djelatnici se najviše osmjehuju u beauty industriji sa 89 posto, a najmanje u djelatnostima prijevoza (51%). Kada je o pozdravima riječ, u 2011. godini najviše su pozdravljali djelatnici u Čileu i Kolumbiji (99%), a u Hrvatskoj u 2011. godini pozdrav je na boljoj razini nego što je bio (porastao je sa 69 na 78%). Trn u oku djelatnicima svakako je kategorija dodatne prodaje u kojoj se Hrvatska ponovno nalazi pri dnu ljestvice s rezultatom od 29%. Uspoređujući rezultate, Hrvatska slijedi svjetske trendove jer su kategorije osmijeha i dodatne prodaje znatno pale, a porast je uočen samo kod pozdrava, stoji u priopćenju Heraklee. Rezultati studije temeljeni su na više od 1,6 milijuna pitanja iz 32 zemlje.

Četvrtak, 22.03.2012. / vecernji.hr