Fenomen toaletnog papira: Što zapravo stoji iza pretjerane kupovine

Fenomen toaletnog papira: Što zapravo stoji iza pretjerane kupovine

Scena je to dobro poznata iz supermarketa diljem svijeta: Od Hrvatske i Francuske preko Amerike do Australije - redovi praznih polica na kojima je bio toaletni papir. Nasuprot tomu nije zamijećena mahnita kupnja važnijih potrepština, poput konzervirane hrane.

'Ljudi imaju potrebu učiniti nešto kako bi se oni i njihove obitelji osjećali sigurno jer što im drugo preostaje osim pranja ruku i samoizolacije', kaže Steven Taylor, autor knjige "Psihologija pandemije". 

Ekonomisti tomu dodaju i fenomen "nultog rizika".

'Želimo imati stvari pod kontrolom, ali uz malu potrošnju', kaže ekonomist zdravlja Farasat Bokhari s britanskog sveučilišta East Anglia. 'Zato kupujemo nešto jeftino što možemo pohraniti, a svakako ćemo u nekom trenutku iskoristiti', rekao je. Važnije potrepštine poput konzervirane ili smrznute hrane skuplje su, a onaj tko ih ne voli bacit će ih kad kriza završi.

Taylor kaže da je takvo ponašanje uočeno i tijekom prijašnjih pandemija. Velika razlika između prijašnjih pandemija i postojeće jest u - društvenim mrežama, što ima prednosti i mana.

Slične teme:


Izvor: zadovoljna.dnevnik.hr 

LinkedIn

LinkedInPratite nas na LinkedIn-u zato što svakodnevno donosimo najnovije oglase, vijesti i savjete za traženje posla i razvoj karijere -> www.linkedin.com/company/posao-hr

LinkedIn - posao.hr

Utorak, 24.03.2020.