Bivši nogometaš iz Njemačke dovodi svoj biznis u Hrvatsku

Bivši nogometaš iz Njemačke dovodi svoj biznis u Hrvatsku

Iako je Nijemac u glavi, u srcu je Hrvat, kako Ivan Barjašić kaže za sebe, a hrvatsko tržište posebno mu je priraslo srcu i za njega ima velike planove.

Barjašić je već godinama u konzultantskom biznisu, a radeći za dvije velike njemačke konzultantske kuće susreo se i s hrvatskim biznisom, tvrtkama AD Plastik te Viro tvornicom šećera iz Virovitice. "Upravo je odluka njemačke tvrtke u kojoj sam radio da se povuče s hrvatskog tržišta i prekine suradnju s ovdašnjim klijentima bila prekretnica koja je rezultirala da lani osnujemo tvrtku Frontem Consulting, koja ima urede u Münchenu i Manchesteru, a uskoro, nadam se, i u Zagrebu", pojašnjava Barjašić.

Odrade sve do kraja
Rođeni Zadranin s godinu dana se preselio u Düsseldorf i od tada mu je privatna i poslovna karijera vezana uz Njemačku i Veliku Britaniju. Barjašić je u mladosti sanjao o karijeri profesionalnog sportaša, dogurao je i do mlađih uzrasta nogometnog kluba Schalke 04 te prvoligaških klubova u Velsu. No, ubrzo je shvatio da i nije materijal za vrhunskog nogometaša pa se posvetio studiju ekonomije i biznisa na više sveučilišta u Njemačkoj i Velikoj Britaniji, gdje je nedavno i doktorirao.

Njegov konzultantski tim, ističe Barjašić, razlikuje se od velikih igrača na tržištu po činjenici da je uključen u čitavi projekt na kojem radi, od definiranja ciljeva do implementacije. "Velike konzultantske tvrtke imaju brend i korporacije ih unajmljuju radi prestiža ili kao privid da se u korporaciji sve radi po najvišim standardima - imate primjer i jednog velikog koncerna u Hrvatskoj koji je unajmio takvoga da mu "vodi poslovanje" pa se opet dogodilo s tim što se dogodilo (op.a. Agrokor).

Često je slučaj da veliki igrači nemaju dovoljno vremena, a ni lokalnih resursa potpuno ući u biti problema. Oni najčešće naprave analizu i studiju što biste kao tvrtka trebali napraviti te na tome najčešće i stane. Ljudi, posebice u manjim tvrtkama, često nemaju dovoljno vremena, a ni stručnog znanja da bi takve studije implementirali. Tu je prostor za manje i specijalizirane tvrtke poput naše koja ima znanja, iskustva i volje preuzeti takve projekte i odraditi ih do kraja. U našem biznisu nerijetko postoji klauzula da nam se u slučaju neuspjeha provedenog projekta uskrati 50 posto ugovorene naknade", kaže Barjašić. 


Ostatak članka pročitajte na: poslovni.hr

 

Četvrtak, 27.06.2019.