Očigledno je da redovito korištenje podataka, europskim malim i srednje velikim poduzećima predstavlja komparativnu prednost pred konkurencijom.

Mala i srednja poduzeća u Europi koja upravljaju podacima očekuju veći rast poslovanja

Mala i srednja poduzeća u Europi koja upravljaju podacima očekuju veći rast poslovanja

Prema najnovijem istraživanju Microsofta provedenom među 6.200 malih i srednje velikih poduzeća (SMB) u 20 zemalja u Europi tijekom siječnja i veljače,  SMB smatraju da će im korištenje „big data“ donijeti bolje financijske rezultate u sljedećih godinu dana. Velika većina malih i srednjih velikih poduzeća obuhvaćenih istraživanjem upravlja svojim podacima i među njima je 45 % onih koji optimistično gledaju na rast poslovanja što je dvostruko više nego među poduzećima koja ne upravljaju podacima gdje je njih samo 20 % optimistično vezano uz rast u narednom razdoblju.

Istraživanje je pokazalo i kako će poduzeća koja koriste velike količine podataka prilikom poslovnih odluka biti pokretači europskog ekonomskog rasta te će u većoj mjeri lansirati nove proizvode i usluge (45 % prema 27 % onih koji ne koriste podatke) te širiti poslovanje na druga tržišta (32 % prema 18 % onih koji ne koriste podatke).

Očigledno je da redovito korištenje podataka, europskim malim i srednje velikim poduzećima predstavlja komparativnu prednost pred konkurencijom. Poslovne organizacije svih veličina suočavaju se sa sve većim brojem informacija, od podataka o klijentima ili prodajnim rezultatima do trendova u industriji. Uspješna poduzeća koriste razne alate kako bi prevela podatke u smislena obrazloženja te tako prepoznali koje korake treba poduzeti za veći rast. Rekao bih da je pravilno korištenje podataka postala ključna poslovna vještina za mala i srednja poduzeća“, rekao je potpredsjednik u Microsoftu za mala i srednje velika poduzeća David Smith.

Uz ove ključne pokazatelje, istraživanje je definiralo i tri ključne značajke ponašanja kod onih poduzeća koja očekuju rast u sljedećem razdoblju:

  • korištenje podataka kako bi pridobili nove klijente (63 % poduzeća koja svakodnevno koriste velike količine podataka navode to kao podlogu za stalnu interakciju s potencijalnim klijentima te kao veliku prednost pri zadobijanju novih klijenata)
  • korištenje podataka kako bi pripremili tim za izazove poslovanja (odgovarajući potezi vezano uz korištenje tehnologije i podatke mogu opremiti zaposlenike s vještinama koje doprinose rastu poslovanja. 57 % poduzeća koja su opskrbljena podacima koriste tehnologiju da podignu produktivnost prodajnih timova, a njih 74 % smatra da je tehnologija unaprijedila vještine zaposlenika)

Ostatak vijesti pročitajte na linku.

Četvrtak, 24.03.2016. / ictbusiness.info