Google vs. Facebook: Tko ima luđu redakciju?

Ne zaboravite dijete u sebi, prepustite se mašti i igri - moto je najuspješnijih tvrtki na svijetu!

Najprofitabilnije internetske tvrtke na svijetu, Google i Facebook, imaju najluđe redakcije i urede na svijetu, iz čega bi mnogi mogli izvući zaključak da se nikada u životu ne treba prestati igrati. Igra potiče maštu, kreativnost i osmijeh - po mnogim stručnjacima iz tog područja ključne elemente uspješnog poslovanja.

Dajte nam stolni nogomet u redakciju!

Uozbilji se više', majke vrište od najmanjih nogu, a profesionalci koji razumiju da čovjeka do njegove smrti ne treba sputavati u igri, jer ga ona neće učiniti ništa neozbiljnijim, svojim radnicima pružaju upravo to - igru! Tobogan koji vodi u kantinu, šarene tapete u redakciji, guba mjesta za odmaranje, sve je maštovito i šareno u redakcijama Googlea i Facebooka. Upravo su takvi i njihovi radnici, a na kraju krajeva i tvrtke u kojima su zaposleni.

Mnogi će reći - kad imaju novaca mogu ostvariti ideje, ali novac ovoga puta uopće nije presudan. I s najjeftinijim šarenim tapetama možete unijeti radost u svakodnevicu onih koji osam sati dnevno provode ispred monitora. Samo se radi o ideji i volji. Poneka biljka, igračke, pa makar i stolni nogomet - bolje odigrati partiju između dva redakcijska tima, nego pušiti cigarete ispred ulaza!

Potičite svijet da bude bolje mjesto
Nažalost, u brojnim (hrvatskim) tvrtkama vrijedi pravilo - ako se smiješ, neozbiljno pristupaš poslu! Upravo suprotno dokazale su najprofitabilnije tvrtke na svijetu. Što si više nasmijan, što si veseliji i ne sramiš se djeteta u sebi, radije odlaziš na posao i imaš više volje za radom, čime potičeš svijet da bude bolje mjesto. A i imaš više novaca, jer ljudi vole one koji su nasmijani :D

Iz arhive: Primjeri kreativno i moderno dizajniranih ureda širom svijeta

Četvrtak, 29.07.2010. / Lana Vukičević, dnevnik.hr