Amazon po prvi put prestigao Google i postao najvrjedniji brand na svijetu

Amazon po prvi put prestigao Google i postao najvrjedniji brand na svijetu

Američki tehnološki div Amazon prestigao je Apple i Google te tako postao najvrjedniji brand na svijetu, pokazalo je u utorak objavljeno istraživanje.

Vrijednost branda Amazon porasla je na 315 milijardi dolara, kaže se u izvješću agencije za istraživanje svjetskog tržišta Kantar.

Amazon je tako skočio s trećeg na prvo mjesto i zasjenio Google, koji je skliznuo s prvog na treće mjesto, dok je Apple ostao na drugom mjestu.

Amazon, koji je u svojoj garaži 1994. godine osnovao Jeff Bezos, stigao na vrh liste zahvaljujući ključnim akvizicijama, vrhunskim korisničkim uslugama i inovativnom poslovnom modelu, stoji u Kantarovom priopćenju.

„Pametne akvizicije, koje su dovele do novih izvora prihoda, izvrsno pružanje usluga korisnicima i sposobnost da ostane ispred svojih konkurenata nudeći raznolik skup proizvoda i usluga, omogućile su Amazonu da konkurentno ubrzava rast vrijednosti branda”, izvijestio je Kantar.

Među prvih deset kompanija ponovno su dominirale američke tvrtke – Apple s 309,5 milijardi dolara, Google s 309 milijardi dolara, te Microsoft s 251 milijardom dolara.

Visa je imala vrijednost od gotovo 178 milijardi dolara koja ju je smjestila na peto mjesto, dok je društvena mreža Facebook zasjela iz nje s gotovo 159 milijardi dolara.

Po prvi puta je Alibaba pretekao Tencent te postao najvrjedniji kineski brand. Alibaba je bio sedmi s 131,2 milijardi dolara, a Tencent ga prati u stopu, na osmom mjestu s 130,9 milijardi dolara.

Kao znak rastuće važnosti Azije, 23 od vodećih 100 brandova su azijski brandovi, uključujući 15 iz Kine.


Cijeli članak dostupan na: novac.jutarnji.hr

Četvrtak, 13.06.2019.