S tradicionalnom bazgom postigli veliki uspjeh

Foto: poslovni.hr

S tradicionalnom bazgom postigli veliki uspjeh

Mali “voćni laboratorij” smješten je u samoj okolici Zagreba, a njihov uspješan tim svakodnevno radi na tome da u svaki kafić diljem zemlje dođe jednako vrhunski napitak.

„Sve je nastalo iz hobija i ljubavi prema prirodi i bilju“, objasnio je Igor Kutil, započevši priču o uspjehu njegove zagrebačke tvrtke koja proizvodi čak 10 vrsta Jaffa voćnih sokova i likera, te 6 okusa Frappe Cappuccina.

Najveću pozornost sigurno je postigao sok od bazge, koji je gotovo zaboravljen te koji nastaje kao suprotnost zaslađenim gaziranim pićima, napravljen prema tajnoj domaćoj recepturi.

Danas se sokovi umjesto u bocama, prodaju zapakirani u vrećice, a reakcije na takvu odluku su bile vrlo pozitivne.

„Sok od bazge je stekao velik krug poklonika, pa se naš proizvod, između ostalog, može kupiti u gotovo tisuću kafića. Za ugostitelje su vrlo pogodni jer omogućavaju brzo posluživanje i vrhunsku kvalitetu, jer se sadržaj iz vrećice samo ulijeva u čašu vode“, otkrio je Kutil, dodavši kako je recept njihovih sokova jednostavan, ali sadrži bitne finese za originalan napitak.

Sokovi Jaffa imaju čak 80% voćnoga sadržaja, sačuvanog u tekućem obliku koncentriranih napitaka, te na taj način čuvaju ono najbolje od prirode. Uvjereni su kako nema alternative lokalnim proizvodima, što sve više prepoznaju ugostitelji i njihovi zadovoljni gosti.

„Bazgu beremo u hrvatskim šumama, te se posebno pazi na kvalitetu, odnosno na njezinu udaljenost od prometnica i čisti zrak. Kvaliteta sirovine nam je u prvom planu, jer je to glavni preduvjet dobrog finalnog proizvoda“, kaže Kutil.

Neobični okusi

Osim, nazovimo tako, tradicionalne bazge koja je sok djetinjstva mnogih i koja se sigurno vratila “u modu”, proizvode još neobičnih okusa. Tu su, primjerice, sok od ruže, lavande, dinje, maline... Svi su oni dostupni u spomenutim vrećicama, a cijene su im po kafićima različite.

Ipak, treba naglasiti kako njihov uspjeh nije nastao nedavno jer posluju od 1997. godine. Oko 12 godina su prodavali sokove za maloprodaju, no dolaskom velikih trgovačkih centara promijenili su praksu te su se okrenuli jednokratnim inovativnim pakiranjima, najčešće za ugostiteljske objekte.

„Svi smo se iznenadili koliko je okus bazge ostao popularan i koliko upita imamo samo vezano uz taj proizvod. Slobodno možemo reći kako smo, barem jednim dijelom, spasili bazgu od zaborava“, dodaje Kutil.

Može se reći kako su u modu vratili sok od bazge i pritom zaradili, a na naizgled jednostavan način – svoju su ljubav i hobi pretvorili u posao.

Naime, obitelj godinama „kemija“ s prirodnim namirnicama, te stvaraju nove recepte za posve drugačije okuse, a čini se, kako im se takva zanimacija sada i isplatila.

Sve se proizvodi u okolici Zagreba, a napitke prodaju u cijeloj Hrvatskoj, te ih uskoro planiraju plasirati i na strano tržište.

Ostatak vijesti pročitajte na portalu poslovni.hr

Četvrtak, 17.03.2016. / poslovni.hr