Razvila brend od hrvatskih ručno rađenih leptir mašni

Foto: poslovni.hr

Razvila brend od hrvatskih ručno rađenih leptir mašni

Katarina Talian, Marija Šulc i Vanesa Tipura osmislile su u studentskim danima modni brend Tie me i dokazale kako leptir mašne mogu nositi i modno osviještene žene.

"Ideja je došla spontano tijekom jednog izlaska. Pjevač je imao leptir mašnu pa smo započele priču o tome, a ona je završila sa zaključkom da je ponuda leptir mašni u Zagrebu i u ostatku Hrvatske prilično oskudna. Ako ste htjeli neki uzorak ili boju po želji potraga bi često završila bezuspješno. Oduvijek smo htjele razviti svoj brend i imale razne ideje, uhvatile smo se šivanja, dizajniranja i pokrenule Tie me", objašnjavaju Katarina Talian, Marija Šulc i Vanesa Tipura.

Cijela je priča započela prije otprilike tri godine kada su prve leptir mašne radile za sebe i prijatelje, a nakon toga je njihove mašne počeo tražiti sve veći broj ljudi. Nakon otvaranja Facebook stranice usput su nadograđivale brend i poboljšavale modele.

"Ideja Tie me-a je vratiti pomalo zanemaren modni dodatak u svakodnevnu upotrebu. U početku smo željele ponuditi nešto drugačije leptir mašne koje će svojim tkaninama i uzorcima biti modernije, originalnije i nosivije u svakodnevnim prigodama. Također, oduvijek nam se sviđalo vidjeti mašnu na ženi te smo odlučile ponuditi mašne prilagođene svakom ženskom ukusu, od klasičnih do većih i elegantnih mašni. Naša glavna prednost je mogućnost izrade mašne prema želji kupca", ističu Talian, Šulc i Tipura.

Napominju kako ima situacija i kada im sami kupci dostave materijale od kojih žele leptir mašne. "Jedan od većih ciljeva za budućnost je ponuditi svoje proizvode inozemnom tržištu putem web shopa i suradnjom s inozemnim trgovinama. Već smišljamo nove proizvode i želimo proširiti svoj asortiman te tražimo načine da ostanemo posebni i drugačiji", otkrivaju Talian, Šulc i Tipura, Budući da je Tie me brend ručno rađen, reakcije publike su i više nego pozitivne, a često dobivaju i komentare te fotografije i uspomene zadovoljnih kupaca.

"Vjerujemo da prodaja raste proporcionalo trudu i vremenu koje je uloženo", zaključuju Talian, Šulc i Tipura. 

Vijest je preuzeta sa portala poslovni.hr

Petak, 25.03.2016. / poslovni.hr