Joško Mrndže novi regionalni direktor Googlea u Hrvatskoj

Google u Zagrebu planira zaposliti tri menadžera koja će biti zadužena za tržišta Hrvatske, Slovenije i Srbije.

Joško Mrndže, dosadašnji izvršni direktor jedne od tri najveće marketinške agencije u Hrvatskoj McCann Ericksona, novi je direktor Googlea za regiju, doznaje Poslovni dnevnik. Službene potvrde iz Googlea zasad nema.

Google, prema neslužbenim informacijama iz branše, planira aktivirati svoj ured u Zagrebu koji će biti zadužen za jadransku regiju te Bugarsku i Rumunjsku, a u uredu će zaposliti do pet ljudi. Mrndže nam je u telefonskom razgovoru potvrdio da je napustio McCann Erickson ali je kod komentara nove funkcije ostao suzdržan. "Nažalost ne mogu komentirati više od toga ali ćete više informacija imati u idućih nekoliko tjedana", kaže Mrndže. Prema informacijama iz branše, Google u Hrvatskoj planira zaposliti tri marketinška menadžera koja će biti zadužena za tržišta Hrvatske, Slovenije i Srbije. Uz njih u Zagrebu će raditi i osoba koja će nositi titulu industry manager a njihov će rad nadzirati direktor za regiju. Hrabren Suknaić, bivši regionalni direktor Googlea, u ožujku je postao direktor jedne od vodećih online mreža Goldbacha. Ističe da bi za razvoj hrvatskog online tržišta bilo dobro da uđe još više velikih međunarodnih igrača. "Hrvatsko internetsko tržište je bitno razvijenije nego prije tri do četiri godine ali dosta zaostaje za zapadnim tržištima", kaže Suknaić. Mario Frančešević iz Seekandhita, prve agencije u Hrvatskoj koja je postala Googleov certficirani partner, kaže da ne očekuje velike promjene zbog otvaranja ureda. "Novi tim zasigurno će biti usmjeren na velike oglašivače i to posebno u regiji te traženju novih oglašivača jer velik broj kompanija niti ne zna što sve Google zapravo nudi dok će nama podrška i dalje dolaziti iz Dublina", zaključuje.

Milošević bez komentara
Domagoj Milošević, potpredsjednik Vlade za investicije, koji je početkom veljače izrazio želju da Google privuče u Hrvatsku, nije nam bio dostupan za komentar. Google u Hrvatskoj ima pet do šest agencija koje imaju status certificiranih partnera. Zorin Radovančević iz osječkog studija Escape, koji je Googleov certifcirani partner, pojašnjava da se taj status dobiva kroz ostvareni mjesečni promet i zapošljavanjem jednog certificranog profesionalca. "Zbog krize su kriteriji smanjeni sa 100.000 na 50.000 kuna mjesečnog prometa", pojašnjava.

Tagovi: Google
Četvrtak, 21.04.2011. / poslovni.hr