Na sastanku izvan tvrtke direktor radi za sebe, a ne tvrtku.

Direktori na sastancima izvan tvrtke ne rade za tvrtku već za sebe

Vrijeme koji glavni direktor tvrtke provodi sa zaposlenicima tvrtke direktno je povezano s mjerljivim uspjehom tvrtke koju vodi, dok vrijeme koje provodi s outsiderima ne pomaže tvrtci već njemu da proširi krug kontakata kako bi u perspektivi dobio bolju ponudu za posao, utvrdilo je istraživanje grupe talijanskih ekonomista koji su analizirali radne aktivnosti 94 CEO-a vodećih talijanskih kompanija.

Istraživanje je provedeno tako da su osobni asistenti glavnog direktora bilježili sve obveze svojih šefova na koje se troši više od 15 minuta.

Rezultati, koje je objavio voxeu.org govore u prilog onih glavnih direktora koji odrade više radnih sati. Naime, oni u pravilu znatno više komuniciraju s insiderima tvrtke. Prosječno direktori 85 posto svog radnog vremena provedu sa suradnicima, partnerima i ostalim ljudima. Od toga prosječni direktor 42 posto vremena provede s insiderima, 25 posto zajedno s insiderima i outsiderima, a 16 posto samo s outsiderima.

To govore prosječne brojke no između direktora postoje velike razlike. Iako većina direktora provodi vrlo malo vremena s outsiderima (manje od 5 sati tjedno), 10 posto njih s outsiderima se druži više od 10 sati tjedno.

Direktori koji djeluju s manjom upravom provode više vremena sa svojim zaposlenicima nego oni iz većih uprava, koji imaju više vremena za outsidere.

Kao zaključak, studija govori da direktori više vremena trebaju provoditi s insiderima jer za svakih jedan posto vremena posvećenog zaposlenicima produktivnost tvrtke raste 1,22 posto, dok za svakih jedan posto vremena više posvećenog outsiderima produktivnost raste samo 0,22 posto.

Ponedjeljak, 30.05.2011. / Darko Baniček, business.hr