Uspješna ljetna sezona za Bolt – broj korisnika povećao se za 42% u odnosu na isto razdoblje prošle godine

Uspješna ljetna sezona za Bolt – broj korisnika povećao se za 42% u odnosu na isto razdoblje prošle godine

Radi se o rastu koji je najviše potaknut korištenjem usluge prijevoza na zahtjev od strane lokalnih korisnika i domaćih turista koji su prihvatili Bolt kao povoljan i siguran način putovanja u Zagrebu, ali i drugim većim gradovima na obali.

Uskoro nam se približava kraj ljetne sezone za koju je bilo vrlo teško predvidjeti kako će izgledati. Iako je ova sezona bila izazovna i drugačija nego one prije nje, vodeća europska platforma za pružanje usluge prijevoza na zahtjev, Bolt, vremenski period sezone od lipnja do kolovoza završava s pozitivnim brojkama, odnosno porastom broja vožnji u Hrvatskoj u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Bolt bilježi porast broja korisnika za čak 42% na razini cijele Hrvatske, odnosno svih 8 gradova u kojima je platforma trenutno dostupna – Zagreb, Split, Rijeka, Zadar, Dubrovnik, Pula, Šibenik i Osijek.

„Rast broja vožnji, vidljiv osobito u gradovima na obali, rezultat je kontinuiranog rada i truda kojeg Bolt ulaže u kvalitetu usluge, komunikaciju s korisnicima te odnose s vozačima partnerima. Veseli nas svakako činjenica i da se u ovoj izazovnoj i nepredvidivoj turističkoj sezoni možemo pohvaliti rastom broja vožnji u kolovozu, tijekom vrhunca sezone, za više od 50% u Splitu i više od 30% u Zagrebu u odnosu na kolovoz 2019. Vjerujemo da sudjelujemo u stvaranju novog trenda kretanja po gradu te da će se pozitivan rast broja vožnji i novih korisnika Bolt aplikacije nastaviti i sljedeće sezone“, zaključio je Tomislav Lukačević, direktor Bolta u Hrvatskoj.

Radi se o rastu koji je najviše potaknut korištenjem usluge prijevoza na zahtjev od strane lokalnih korisnika i domaćih turista koji su prihvatili Bolt kao povoljan i siguran način putovanja u Zagrebu, ali i drugim većim gradovima na obali. U Zagrebu Bolt ima bazu vjernih korisnika kojima je korištenje Bolt usluga postalo jedan od dnevnih rituala, pa je tako, u odnosu na isto razdoblje prošle godine, u Zagrebu primjetan rast broja vožnji za 40% te se očekuje da će se uzlazni trend nastaviti i do kraja godine.

A kada se osvrnemo na obalu na kojoj je primarni cilj Bolta bio olakšavanje snalaženja po gradovima u kojima tijekom ljetne sezone vlada gužva izazvana velikim brojem turista, podaci pokazuju da se radi o usluzi koja je bila prijeko potrebna. Zadar, Split, Rijeka, Dubrovnik i Pula imaju rast vožnji za čak 55% u odnosu na isto razdoblje od lipnja do kolovoza prošle godine. Dok se Zadar i Rijeka ističu kao predvodnici trenda, te ukoliko ih izdvojimo pokazuju rast broja vožnji za više od 100%. Najčešća polazišta i odredišta su autobusni kolodvori i shopping centri, bez obzira radi li se o gradovima u unutrašnjosti Hrvatske ili gradovima diljem obale.

Iako je Bolt prepoznat po svojoj misiji i želji da gradski prijevoz učini pristupačnijim i jednostavnijim te istovremeno riješi probleme prijevoza i gradskih gužvi, to ne znači da ne postoji potražnja za vožnje na udaljenije relacije. Da Bolt nije namijenjen samo gradskim vožnjama pokazuje jedna od najzanimljivijih i najduži relacija unutar Hrvatske ovo ljeto, a radi se o vožnji od Splita do Zagreba koja je iznosila ukupno 409 kilometara.

Najveći rast vožnji rezultat je zahtjeva od korisnika Bolta u Hrvatskoj. No, na popisu korisnika ističu se i građani iz drugih zemalja koji su koristili platformu prilikom boravka u Hrvatskoj. U vremenskom periodu od lipnja do kolovoza ove godine, među korisnicima Bolt aplikacije nalazi se 19.98% Poljaka, 16.79% Austrijanaca, 14.19% Čeha, 10.66% Slovaka te 9.78% građana iz Ujedinjenog Kraljevstva.

Ovu i slične vijesti pronađite na poslovni.hr

LinkedIn

LinkedInPratite nas na LinkedIn-u zato što svakodnevno donosimo najnovije oglase, vijesti i savjete za traženje posla i razvoj karijere -> www.linkedin.com/company/posao-hr

LinkedIn - posao.hr

Srijeda, 02.09.2020. / poslovni.hr