U zapošljavanje i otvaranje trgovina DM ulaže 62 mil. kuna

Mirko Mrakužić, predsjednik Uprave dm-a, ističe da je dm sa 78,7% udjela apsolutni lider na drogerijskom tržištu

Kompanija će ove godine gotovo udvostručiti ulaganja, a osim otvaranja novih trgovina renovirat će petnaestak postojećih.

I ove godine dm, vodeći drogerijski lanac u Hrvatskoj bilježi kontinuirani porast u svim segmentima poslovanja, pokazuju poslovni rezultati za 2010/2011 godinu. Tako ukupni promet u protekloj poslovnoj godini iznosi 1,86 milijardi, što je za oko jedan posto više u odnosu na prošlu godinu. Otvoreno je osam novih prodavaonica, a deveta, u novom poslovnom-trgovačkom kompleksu na Radničkoj cesti priprema se za otvaranje sljedeći tjedan. Zaposleno je i 20 novih radnika pa tako DM danas zapošljava 1123 ljudi. Ukupne investicije iznosile su 38 milijuna kuna, a veliki dio tog novca uložen je u otvaranje novih prodavaonica, kojih je danas 136 u Hrvatskoj. Mirko Mrakužić, direktor DM-a, najavio je i ulaganja za sljedeću godinu. "Uložit ćemo 62 milijuna kuna u projekte, aktivnosti i trgovine, otvoriti desetak novih trgovina te obnoviti njih petnaestak. Ulaganja uključuju i otvaranje novih radnih mjesta te, naravno pokušaj da zadržimo lidersku poziciju na drogerijskom tržištu", rekao je Mrakužić. Naime, DM je trenutačno apslolutni lider s udjelom od 78,7 posto na drogerijskom tržištu. Također, kreće se s novim sloganom "Tu sam čovjek tu kupujem" kojim želimo pokazati čemu težimo, naglasi je direktor DM. "DM živi politiku da u uspjehu poduzeća sudjeluju upravo radnici", naglasila je Gordana Picek, prokuristica zadužena za nabavu, ljudske potencijale i regiju. Pokazuju to i podaci. Već četvrtu godinu za redom DM se nalazi na prvom mjestu Najposlodavca prema istraživanjima koje provodi jedan portal za zapošljavanje, te je ujedno i Najpoželjniji poslodavac već drugu godinu za redom. Ne čude takvi podaci obzirom da je DM među rijetkim poslodavcima koji isplaćuje stimulacije i osigurava mnoge druge pogodnosi svojim djelatnicima. Govoreći o dobrovoljnim donacijama, nagradnim igrama i ostalim programima kojima DM omogućava razne pogodnosti za svoje vjerne kupce, Marinka Akrap, direktorica zadužena za nabavu i marketing, istaknula je kako bi DM, kad bi se uključio u predizbornu kampanju, sasvim sigurno mogao reći: mi ispunjavamo svoja obećanja.

U 136 trgovina dnevno kupuje 73.000 ljudi
DM koji u Hrvatskoj posluje već 15 godina, od 1994. godine otvorio je 136 prodavaonica i zapošljava 1123 radnika. Procjenjuje se da u njemu dnevno kupuje više od 73.000 ljudi. Ono na što je DM obratio posebnu pozornost ove godine je čuvanje okoliša i društveno odgovorno posovanje. Tako je, u suradnji s Fashion.hr-om, organizirao akciju u kojoj je podijeljeno 100.000 platnenih torbi. Također, do kraja godine planiraju zajednici darovati 15 tisuća radnih sati.

Petak, 21.10.2011. / Josipa Ban VLM, poslovni.hr