Startup iz Koprivnice širi se na američko tržište

Startup iz Koprivnice širi se na američko tržište

photo: nano-diy.com

NanoDIY je zaštitio ime i logotip, a u procesu je zaštite patenta u 144 zemlje, kaže Miklošić.

Godinu dana otkako je razvio i na tržište plasirao vlastitu tehnologiju za visokokvalitetno eko printanje, startup NanoDIY iz Koprivnice ima više od tisuću poslovnih partnera u Hrvatskoj, BiH, Sloveniji, Srbiji, Italiji, Njemačkoj, Belgiji i Portugalu.

Idući korak im je širenje u SAD. Saša Miklošić, suosnivač i direktor startupa NanoDIY, kaže da ih zanima globalna ekspanzija. "Zanima nas brzo globalno širenje, i to s naglaskom na tržište SAD-a, gdje vidimo velik potencijal rasta", kaže Miklošić.

Ekološki proizvod
Pojašnjava da je nakon dvije godine razvoja, traženja prave kombinacije boje i papira, stvorio tehnologiju koja omogućuje da za 20 eura napravite 1500 visokokvalitetnih ispisa na sve vrste tkanina. Pri tome se za ispis može koristiti običan ink-jet printer, a nusprodukt cijelog procesa je vodena para. "Konkurentska rješenja su profesionalni printeri čije se cijene mjere u desecima tisuća eura, a s NanoDIY-jem početna investicija, ako netko već ima ink-jet printer, je u rangu ukupno dvjesto eura za termo prešu i naš papir i boje", kaže Miklošić. Dodaje da je posebno ponosan na činjenicu da je njihov proizvod u cijelosti ekološki.

Navodi da koriste boju na vodenoj bazi, koja nije toksična. Za to, ističe, dobili su i certifikate. NanoDIY je na konferenciji EBAN Winter University 2016 u Zagrebu, po mišljenju publike u kojoj je sjedilo 400 poslovnih anđela iz svih dijelova Europe, proglašen pobjednikom. Žiri ga je ocijenio trećim najboljim startupom. Miklošić navodi da su prvu investiciju primili nekoliko dana nakon konferencije. Davorin Štetner, predsjednik Hrvatske mreže poslovnih anđela (CRANE) kupio je 10 posto udjela u NanoDIY-ju. Iznos investicije nije objavljen. "Veseli me što smo interes za daljnje investicije dobili i od investitora iz SAD-a", kaže Miklošić.

Brz razvoj
Navodi da je svjestan da su druge kompanije u printing biznisu pod snažnom konkurencijom tvrtki koje rade zamjenske boje i papre, a da su upravo boje i papir temeljni proizvodi NanoDIY-ja. "I mi smo dobili one koji nas pokušavaju imitirati, ali ne uspijevaju postići ni kvalitetu, ni cijenu, a nisu ni ekološki", kaže Miklošić. Dodaje da unatoč tome rade na zaštiti svoje tehnologije. NanoDIY je zaštitio ime i logotip, a u procesu je zaštite patenta u 144 zemlje. "Za nas je važnije da se takmičimo inovacijama pa već radimo proizvode koje ćemo lansirati 2017. i 2018. godine", zaključuje.

Cijelu vijest možete pročitati na portalu poslovni.hr

YouTube: NanoDiy


Petak, 16.12.2016. / poslovni.hr