Sandra Mihelčić i Tomislav Bekec, organizatori konferencije 'Kako postati Superprodavač'

Poslovni savjetnik poziva vas na cjelodnevnu jedinstvenu konferenciju o prodaji. Kako postati superprodavač saznajte 18.11.2010. u zagrebačkom hotelu Westin. O čemu je točno riječ, pitali smo organizatore: glavnu urednicu i direktoricu Poslovnog savjetnika, Sandru Mihelčić, i vrhunskog znalca prodaje i iskusnog praktičara, Tomislava Bekeca.
 
Sandra Mihelčić i Tomislav BekecUsprkos kriznoj godini još jedna u nizu konferencija u organizaciji časopisa Poslovni savjetnik. Od kuda ideja za organizaciju ovog tipa konferencije?
SM i TB: Bez obzira na krizu časopis Poslovni savjetnik i dalje slijedi svoju viziju, osluškuje tržište i ispunjava zahtjeve čitatelja i oglašivača. Konferencija Superprodavač nastala je upravo radi krize koja je najviše zahvatila sektor prodaje. Prodajni planovi u mnogim tvrtkama su podbacili i zato smo odlučili pomoći prodajnom osoblju i educirati ih kako da i dalje uspješno prodaju u vrijeme krize.
 
Vrhunski predavači iz područja prodaje zasigurno će garantirati veliku posjećenost. Kome je konferencija namijenjena, koliko posjetitelja očekujete?
SM i TB: Konferencija je namijenjena cjelokupnom prodajnom osoblju, trgovcima u dućanu, komercijalistima, voditeljima prodaje, direktorima prodaje, članovima uprave za prodaju, a očekujemo oko sto pedeset do dvjesto sudionika. Angažirali smo vrhunske predavače, njih desetero, koji će održati čak sedamnaest seminara i radionica iz područja prodaje uz vrlo prihvatljivu cijenu kotizacije.
 
Bogat program velik je zalogaj za organizaciju ovakve vrste manifestacije (konferencija je podijeljena u dva dijela: jutarnja i popodnevna predavanja i poslijepodnevni mini treninzi). Očekujete li da će polaznici izdržati cjelodnevni tempo?
SM i TB: Program je bogat, no nije zahtjevan za slušanje i sudjelovanje u radionicama. Uvjereni smo da će svatko pronaći nešto zanimljivo i korisno za sebe te se družiti s kolegama iz struke. U sklopu konferencije organizirat ćemo i zanimljiv okrugli stol iz područja prodaje uz renomirane sudionike.
 
Tko ili što čini superprodavača prema vašemu mišljenju?
TB: Ovisno koliku vremensku perspektivu postavimo. Ukoliko se odlučimo za kratkoročnu, odgovor je vrlo težak. Naime, posljednjih godina prije izbijanja krize, sretao sam brdo ''Superprodavača'', ljudi s odličnim prodajnim rezultatima i punih sebe, koji nisu razumjeli kako su im se prodaja i rezultati dogodili. Nije preteško biti ''Superprodavač'' stanova, dok banke daju kredite šakom i kapom, a potražnja je veća od ponude. Takvih je primjera bilo bezbroj. Koliko su ti prodavači bili ''Super'', pokazuje sadašnja situacija gdje ih nema nigdje i u kojoj su neuspješni. Pravim, dugoročnim ''Superprodavačima'' to se ne bi dogodilo. Njih po mom mišljenju čine tri važna faktora: svjesnost, proaktivnost i sposobnost za promjenu. Svijet se promijenio, danas imam mnogo drugih kanala za prodaju osiguranja, uključujući osobne bankare, danas postoje Facebook i LinkedIn, financijskih portali. A većina ih prodaje osiguranje kao prije 20 godina. ''Superprodavači'' su sposobni preispitati svoju prodaju i napraviti promjenu u njoj. Oni znaju da ako im je nešto prolazilo prije godinu dana kod kupca, da danas možda više ne prolazi i da moraju mijenjati svoj prodajni pristup.
 
Koliko je recesija u Hrvatskoj pogodila područje prodaje? Je li teško u današnjim uvjetima postati superprodavač?
SM i TB: Kako koga. Kratkoročne ''Superprodavače'' je pogodila prilično. Oni su zbunjeni i frustrirani – rade isto što su radili i prije, a rezultata više nema. Pa pokušavaju raditi to što su radili još više i žešće. Naravno, ne uspijevaju. Dugoročne ''Superprodavače'' nije pogodila pretjerano. Da, tržište je manje, kupovna moć je manja, ali ako znamo raditi pametnije, nekih većih potresa nema. ''Superprodavači'' su se usmjerili na druge proizvode, druge segmente kupaca ili su obratili veću pozornost na zadržavanje postojećih klijenata ili čak na povećanje profitabilnosti po klijentu kroz cross i up sales. Sve je samo pitanje svjesnosti, proaktivnosti i koliko želite raditi na sebi!
 
Što biste poručili zainteresiranima: zašto doći na Superprodavač konferenciju?
TB: Ukoliko ste spremni raditi na sebi i dovoljno ste otvoreni da preispitati postojeće prodajne strategije koje koristite, ovo je pravo mjesto za vas. Konferenciju smo koncipirali tako da svatko, bez obzira na iskustvo u prodaji može čuti barem 5 novih tehnika/strategija koje može odmah sutra primijeniti u radu s kupcima i koje će mu donijeti pozitivne pomake. Omogućit ćemo polaznicima da prisustvuju mini treninzima u malim grupama i aktivno rade na svojim vještinama u temi koju odaberu. Kada smo koncipirali konferenciju ideja je bila jednostavna: kreirati event na koji bih ja rado došao. Na ovaj definitivno bih.

Utorak, 02.11.2010.