Q Experience otvara nova radna mjesta za govornike stranih jezika

Q Experience otvara nova radna mjesta za govornike stranih jezika

ZAGREB 9. ožujka 2021. - Ako tečno govorite neki od stranih jezika i bili ste u potrazi za poslom posljednjih godina, velike su šanse da vam je netko od poznanika preporučio baš Q Experience. U četiri godine ovaj hrvatski brend za korisničku podršku narastao je na više od tristo pedeset ljudi i aktivno zapošljava u Hrvatskoj i regiji, a sada uz podršku Europskog fonda za regionalni razvoj nabavlja i novu IKT opremu te dodatno modernizira svoje poslovanje.

Briga za ljude na prvom mjestu

Ono što u Q Experienceu ističu kao temeljnu okosnicu njihova rada je briga za ljude, s obje strane slušalice ili ekrana. “Naši zaposlenici pružaju izuzetnu, premium razinu usluge za naše klijente, a mi se zaista trudimo da i oni sami budu jednako zadovoljni na svom radnom mjestu. Znamo da korisničke centre ne prati uvijek pozitivna slika, ali Q Experience nastao je iz želje da dokaže da se unutar branše može i drugačije.”, objašnjava Domagoj Makar, CEO Q Experiencea. Osim iz ureda u Zagrebu i Varaždinu, Q Experience je i godinu dana prije pandemije počeo nuditi opciju rada od kuće za svoje zaposlenike. Uz Hrvatsku, trenutno zapošljavaju i u Srbiji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Bugarskoj.

Ono što u Q Experienceu ističu kao temeljnu okosnicu njihova rada je briga za ljude, s obje strane slušalice ili ekrana. “Naši zaposlenici pružaju izuzetnu, premium razinu usluge za naše klijente, a mi se zaista trudimo da i oni sami budu jednako zadovoljni na svom radnom mjestu. Znamo da korisničke centre ne prati uvijek pozitivna slika, ali Q Experience nastao je iz želje da dokaže da se unutar branše može i drugačije.”, objašnjava Domagoj Makar, CEO Q Experiencea.

Kvaliteta usluge privlači inozemne klijente

Pretežito rade s klijentima izvan Hrvatske, a u moru opcija na svjetskom tržištu probijaju se kvalitetom, kojom su pridobili i velike međunarodne brendove. “Uslugu korisničke podrške za klijente pružamo na preko dvadeset svjetskih jezika, a pokrivamo i sve najčešće korištene kanale. Bavimo se isključivo inbound komunikacijom, što znači da odgovaramo na upite korisnika, a ne bavimo se teleprodajom.”, dodaje Domagoj Makar, CEO Q Experiencea.

Modernizacija opreme kroz investiciju EU

S rastom Q Experiencea, došlo je do potrebe za ulaganjem u daljnju informatizaciju tvrtke. Tvrtka je ostvarila EU potporu temeljem poziva “Poboljšanje konkurentnosti i učinkovitosti MSP-a kroz informacijske i komunikacijske tehnologije (IKT) – 2” te s provedbom upravo završava EU projekt “Optimizacija poslovnih procesa nabavom IKT rješenja i računalne opreme” (KK.03.2.1.19.0557) ukupne vrijednosti u iznosu od 1.261.785,00 kn, dok je iznos EU potpore 510.014,87 kn. Projekt je sufinancirala Europska unija iz Europskog fonda za regionalni razvoj. Sredstva odobrena za ovaj projekt uložena su u nabavu nove opreme, kao i softverskih rješenja koja će pridonijeti poboljšanju iskustva zaposlenika i optimizaciji cjelokupnog poslovanja.

Sadržaj priopćenja isključiva je odgovornost Q Experiencea.

Utorak, 09.03.2021.