Prilika: Brendiranje Hrvatske kao destinacije zdravlja?

Prilika: Brendiranje Hrvatske kao destinacije zdravlja?

Zdravstveni turizam prema svim strategijama razvoja domaće turističke ponude ima prioritetnu ulogu, ali i taj segment je pretrpio težak udarac zbog pandemije koronavirusa

S druge strane, korona je na globalnoj razini osvijestila važnost zdravlja, što bi mogla biti velika prednost u razvoju Hrvatske kao vodeće destinacije zdravstvenog turizma u budućnosti.

S tim se slaže i Marcel Medak, predsjednik Zajednice zdravstvenog turizma HGK i direktor tvrtke Sunčane toplice. On smatra kako će ubuduće pasti potražnja pacijenata za pojedinim uslugama, poput rehabilitacije kroničnih bolesti, ali to ujedno vidi kao veliku šansu za ustanove koje su spremne snažnije se okrenuti prema tržištu.

„Tu bih posebno istaknuo thallasotherapiju, ona koristi morske prirodne ljekovite činitelje koji povoljno utječu na respiratorni sustav koji je posebno važan u ovo vrijeme pandemije. To nam je prilika da iskoristimo sve svoje potencijale i stavimo jako puno hotela diljem obale u funkciju zdravstvenog turizma, čime bi značajno produžili postojeću turističku sezonu. No, jedan od ključnih preduvjeta za to je privatizacija specijalnih bolnica i lječilišta, što je navedeno u Akcijskom planu za razvoj zdravstvenog turizma u RH koju je izradio Institut za turizam“, ističe Medak i dodaje kako je ključno povezati sve dionike priče, u čemu bi ključnu ulogu trebala imati Zajednica za zdravstveni turizam HGK.

Savjetnica uprave Termi Tuhelj Ivana Kolar smatra da velike pogodnosti donosi Zakon koji omogućuje registriranje gospodarske djelatnost u zdravstvenom turizmu, prvenstveno za specijalne bolnice i zdravstvene centre koji do sada nisu poslovali kao trgovačka društva i nisu bili u sustavu PDV-a.

I Krešimir Škof, zamjenik ravnatelja Specijalne bolnice za medicinsku rehabilitaciju Stubičke Toplice koja je registrirana i za djelatnost zdravstvenog turizma naglašava da je novi zakonodavni okvir dobar jer više nema potrebe za osnivanjem društva kćeri, već se sve obavlja "pod istom kapom". No, poručuje da sama registracija djelatnosti ne znači ništa ako je ne prati adekvatna ponuda.

Članak u cijelosti pročitajte na portalu novac.hr

LinkedIn

LinkedInPratite nas na LinkedIn-u zato što svakodnevno donosimo najnovije oglase, vijesti i savjete za traženje posla i razvoj karijere -> www.linkedin.com/company/posao-hr

LinkedIn - posao.hr

Petak, 31.07.2020. / novac.jutarnji.hr