Poslovne žene na nogometnom terenu

Poslovne žene natjecat će se u dvadesetominutnoj igri temeljenoj na nogometu.

Sportske igre za žene u biznisu prije tri su godine pokrenule zaposlenice u hrvatskom IT sektoru, no danas u njima sudjeluju predstavnice 12 hrvatskih tvrtki različitih djelatnosti. To su Hrvatski telekom, IN2, CROZ, M San, FINA, Pliva, Henkel, IBM, Crowe Horwath, Women in Adria, Poslovna inteligencija i Infotehna.

Svaki tim ima šest igračica, tj. pet i vrataricu, a igru temeljenu na pravilima nogometa igraju kroz dva poluvremena u trajanju od 9 minuta. Timovi koji predstavljaju tvrtke, razvrstani su u 4 skupine. Završnica počinje u 19.30 sati.

Iako natjecateljskog karaktera, sportske su igre zamišljene kao mjesto gdje će se poslovne žene dodatno upoznavati i povezivati. Zbog toga je mreža poslovnih žena Women in Adria koja organizira sportske igre, za sve sudionice nakon natjecanja pripremila i tulum.

Zlatni sponzori igara su Kaufland, Croz i M San, srebrni sponzor je IN2,  a brončani sponzori su Schwarkopf, Nestle, Olival i Henkel.

Srijeda, 28.10.2015.