Poslovna grana koja zbog korone nimalo ne bilježi gubitke

Poslovna grana koja zbog korone nimalo ne bilježi gubitke

Prihodi na hrvatskom tržištu videoigara ove bi godine, usprkos koronakrizi, mogli biti preko 400 milijuna kuna, čak 15 posto više u odnosu na godinu ranije.

Brojke možda neće zapanjiti suzdržane, ali činjenica je da će domaća gaming industrija, među rijetkima u Hrvatskoj, iz lockdowna izaći više-manje neokrznuta. Potvrdili su to u tri domaća gaming studija koji tvrde da je sve po starom i očekuju stabilan rast prihoda kao i dosad.

Jedino iznenađenje bili su visoki skokovi u broju novih igrača, posebno u tjednima kada je izolacija bila na vrhuncu, ali i ta se brojka sada stabilizira.

- Rast domaće industrije već je duži niz godina čak i do 50 posto godišnje. Od 2016. do 2018. vidjeli smo rast prihoda sa 130 milijuna kuna na 325 milijuna kuna. Naravno, za ovu je godinu teško govoriti o projekcijama na razini cijele industrije, no svakako se i dalje očekuje trend rasta - kaže Andrej Kovačević, direktor zagrebačkog gaming studija Exordium Gamesa, za Novac.hr

Američka kompanija Newzoo, koja se bavi analizama tržišta igara, izbacila je u srijedu izvješće s procjenama da će globalno tržište videoigara u ovoj godini, koja je za većinu sektora otpisana, skočiti gotovo deset posto - na 160 milijardi dolara vrijednosti. Uz to, do 2023., prognoziraju, trebalo bi narasti do 200 milijardi dolara.

Nevoljko se hvaleći, Alan Sumina, suosnivač i izvršni direktor Nanobita, domaće IT tvrtke koja na američkom tržištu zarađuje milijune na mobilnim igrama, kaže kako su njihove projekcije za 2020. rast i više od 50 posto. Trebali bi, prema tim prognozama, probiti 300 milijuna kuna prihoda.

Članak u cijelosti pročitajte na novac.hr

LinkedIn

LinkedInPratite nas na LinkedIn-u zato što svakodnevno donosimo najnovije oglase, vijesti i savjete za traženje posla i razvoj karijere -> www.linkedin.com/company/posao-hr

LinkedIn - posao.hr

Ponedjeljak, 18.05.2020. / novac.jutarnji.hr