Poslijediplomski studij za marketinške menadžere

Danas je ulaganje u znanje i razvijanje vlastitih sposobnosti najisplativije ulaganje. Zato se mladi profesionalci sve češće odlučuju za nastavak obrazovanja na poslijediplomskom studiju, čime postižu konkurentsku prednost na sve zahtjevnijem tržištu rada.

Istraživanja pokazuju kako marketinški profesionalci traže kvalitetan poslijediplomski studij, mogućnost za osobni razvoj, timski rad i poticajno okruženje tj. sve što je potrebno za upotpunjavanje njihovih znanja, vještina, talenta i ambicije. Iskustva pokazuju da osobe sa završenim poslijediplomskim studijem lakše pronalaze željeni posao i kvalitetnije upravljaju karijerom.

Zbog velikog zanimanja potencijalnih polaznika te kao rezultat usklađivanja s pravilima Bolonjske deklaracije, na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu u tijeku je upis već 4. generacije polaznika specijalističkog poslijediplomskog studija "Marketinški menadžment" (Marketing management). Studij je dio najvećeg sustava poslijediplomskog obrazovanja u Jugoistočnoj Europi, a pohađaju ga marketinški menadžeri iz brojnih poduzeća u Hrvatskoj poput INA-e, VIPnet-a, HT-a, Ernst & Young-a, Belupa, Dukata, Atlantic Grupe, Mercatora, Varteksa, Zagrebačke banke, Privredne banke, L'Oreal-a i drugih.

Studij je namijenjen osobama koje upravljaju marketinškim aktivnostima, a to su direktori marketinga, upravitelji proizvodom (product manageri), upravitelji markama (brand manageri) i specijalisti marketinga (za upravljanje marketinškom komunikacijom, prodajom i distribucijom, cijenama). Osim ekonomistima, studij je otvoren i prema neekonomistima koji rade na marketinškim pozicijama i žele pored svoje izvorne struke steći specijalizaciju u marketingu.

Program studija oblikovan je po uzoru na suvremene poslijediplomske studije i poslovne škole zapadnoeuropskih i američkih sveučilišta. U oblikovanju programa sudjelovali su i vodeći marketinški menadžeri u hrvatskim poduzećima, posebice u praktičnim aspektima poslovanja. Osim suvremenog programa, studij nudi napredne metode i tehnike nastave poput korištenja marketinške simulacije MARKSTRAT, razvijene od strane profesora prestižne poslovne škole INSEAD.

"Polaznici studija i njihovo kvalitetno iskustvo obrazovanja cilj su svih aktivnosti koje provodimo na studiju! Svoju ulogu vidimo kao podršku ispunjavanju poslovnih ambicija naših polaznika.", ističu voditelji studija, prof. dr. sc. Jozo Previšić i prof. dr. sc. Đurđana Ozretić Došen. Kao redoviti profesori na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu već su godinama uključeni u poslijediplomsko obrazovanje iz područja marketinga. Na temelju stečenog iskustva i zajedno s drugim uglednim profesorima i gostima predavačima grade izvrsnost programa "Marketinški menadžment".

Studij "Marketinški menadžment" nudi:

  • kompetentne i iskusne profesore i goste predavače iz prakse
  • suvremeni program usklađen s Bolonjskom deklaracijom
  • nastavu prilagođenu poslovnim obvezama polaznika
  • optimalne grupe polaznika

Upisi u 4. generaciju su u tijeku, a više informacija može se saznati na web stranicama studija www.efzg.hr/mm ili putem telefona 01/238-3305 i 098/271-466.

Petak, 13.11.2009.