Pad blagdanske potrošnje u iznosu od 20 %! No, ima i jedna dobra vijest

Pad blagdanske potrošnje u iznosu od 20 %! No, ima i jedna dobra vijest

Lani su tijekom blagdana hrvatski građani potrošili rekordnih 15,3 milijarde kuna, no koronakriza ostavila je trag na navikama potrošača.

Premda procjene za 2020. još nema, specijalizirana konzultantska tvrtka u području poljoprivredno-prehrambenog sektora Smarter smatra da će ukupna potrošnja hrane i pića u prosincu pasti i do 20 posto, piše Poslovni dnevnik.

Prema posljednjim podacima Državnog zavoda za statistiku, u Hrvatskoj je u rujnu potrošnja u maloprodaji pala 7,3% u odnosu na isti lanjski mjesec, uz pad prometa trgovine na malo hranom, pićem i duhanskim proizvodima, te promet u trgovini na malo.

Istovremeno procjenjuju bolju prodaju i veću potrošnju domaćih proizvoda zbog dobre ponude i veće proizvodnje, što potvrđuje i procjena rasta vrijednosti hrvatske poljoprivredne proizvodnje u ovoj godini za oko jednu milijardu kuna, uz podršku trgovačkih lanaca.

Iz Smartera dodaju da će potrošačke blagdanske košarice biti skromnije od prethodnih godina, no ponuda domaćih proizvoda je bolja nego prije. Porasla je znatno i online prodaja (za 13,9% u prvoj polovici 2020. prema DZS).


Izvor: Poslovni dnevnik

 

 

 

LinkedIn

LinkedInPratite nas na LinkedIn-u zato što svakodnevno donosimo najnovije oglase, vijesti i savjete za traženje posla i razvoj karijere -> www.linkedin.com/company/posao-hr

LinkedIn - posao.hr

Srijeda, 16.12.2020.