Prijavite se za besplatno sudjelovanje

Online intervju s vodećim poslovnim strategom današnjice: Danielom Burrusom

Jedan od vodećih poslovnih stratega i tehnoloških vizionara današnjice, Daniel Burrus, pristao je na online intervju, uživo za hrvatsku javnost. Tijekom interaktivnog online intervjua, koji će se, u organizaciji Američke visoke škole za menadžment i tehnologiju, održati u četvrtak, 28. lipnja u 16 sati, g. Burrus će se osvrnuti na aktualna pitanja ključna za uspješno poslovanje u današnjem izazovnom ekonomskom okruženju. Osim toga, komentirat će i trenutačno gospodarsko stanje te ekonomske potencijale Hrvatske. Sve one koji žele sudjelovati, pozivamo da na  [email protected] pošalju e-mail i u 'subjectu' naznače; intervju (bez teksta poruke), nakon čega će primiti pozivnicu s linkom za sudjelovanje. Sudjelovanje je besplatno.

Tijekom intervjua bit će govora o tome kako u sve dinamičnijem i neizvjesnijem ekonomskom okruženju ostvariti odlične poslovne rezultate. Burrus će komentirati aktualna pitanja od kojih izdvajamo sljedeća: Kako možemo opstati i unaprijediti svoje poslovanje ne natječući se s konkurencijom? Koji je najveći problem s kojim se Hrvatska trenutačno suočava? Što bi Vlada koja primjenjuje 'flash foresight' principe učinila u ovakvoj situaciji? Kako vidi budućnost Europske unije? Koje će se prilike za Hrvatsku otvoriti ulaskom u Europsku uniju? Je li Hrvatska na pravom putu za izlazak iz krize? Intervju je osmišljen kao interaktivan, sudionici će postavljati pitanja koja će, nakon selektiranja, biti upućena gospodinu Burrusu.

Daniel Burrus je međunarodni ugled stekao kao jedan od vodećih tehnoloških vizionara i poslovnih stratega današnjice. Prvi je i jedini tehnološki futurist koji je točno identificirao dvadeset  tehnoloških kategorija koje su uvjetovale desetljeće promjena i nastavljaju mijenjati način na koji živimo i poslujemo. Kao poslovni strateg, stotinama klijenata pomogao je prepoznati nove prilike i izgraditi uspješne poslovne strategije utemeljene na kreativnoj primjeni najviših tehnoloških dostignuća. Njegova strast za istraživanjem bila je vidljiva već na trećoj godini fakulteta kada je Burrus postao prvi student preddiplomskog studija kojem je povjereno upravljanje državnim istraživanjima.

Osnivač je i predsjednik uspješne tvrtke Burrus Research, koja prati vodeća tehnološka dostignuća i globalne trendove kako bi klijentima osigurala relevantna znanja i razumijevanje suvremenih tehnoloških, ekonomskih i socijalnih gibanja te njihov utjecaj na poslovanje. Poznat je i kao strateški savjetnik lidera brojnih tvrtki koje se nalaze na listi The Fortune 500. Osnovao je i vodio pet tvrtki od kojih su dvije već u prvoj godini poslovanja postale lideri. Kao uspješan poduzetnik, zna kako rezultate istraživanja primijeniti u praksi i tako ostvariti konkurentsku prednost.

Autor je šest knjiga, uključujući i cijenjenu uspješnicu 'Technotrends' te 'Flash Foresight: How To See The Invisible and Do The Impossible', bestseler 'The New York Timesa' i 'The Wall Street Journala' u kojoj iznosi inovativne strategije i kreativnu primjenu najvećih tehnoloških dostignuća.

Burrus je uvažen i kao bloger koji aktivno piše o inovacijama, promjenama i budućnosti za online medije kao što su: CNBC, Huffington Post, Wired Magazine i Examiner.com.

Na linku www.burrus.com/about/news-media saznajte što svjetski mediji pišu o Danielu Burrusu.

PITANJA ZA ONLINE INTERVJU S DANIERLOM BURRUSOM (Četvrtak, 28. lipnja s početkom u 16 sati) SU:

1) Većina publike vjerojatno razmišlja na ovaj način: 'Nadam se da ću tijekom ovog intervjua saznati konstruktivne savjete o tome kako pobijediti svoju konkurenciju i dobiti ideje o tome kako ostvariti konkurentsku prednost'. Ono što će vam g. Burrus reći je nešto posve neočekivano: 'Zaboravite konkurenciju'. U sve konkurentnijem okruženju možemo opstati samo ako se ne natječemo. Kako možemo opstati i unaprijediti svoje poslovanje, ne natječući se?

2) U vašoj knjizi spominjete nužnost redefiniranja poslovanja; ako ovo načelo primijenimo na hrvatski turizam, to bi značilo da umjesto da nudimo što i svi drugi, trebamo tražiti načine na koje možemo ponuditi jedinstvenu uslugu. Iskustvo koje nitko drugi ne može pružiti. Kakva bi to usluga bila prema vašem mišljenju?   

3) Ako u neformalnoj komunikaciji postavite pitanje: Što je najveći problem Hrvatske? Očekivani odgovor u većini slučajeva je: kriza. Klasični pristup ovom problemu bio bi ono što hrvatska Vlada trenutačno radi. U potpunosti su usredotočeni na problem i nadaju se da će na taj način pronaći rješenje. Riječ 'kriza' postala nam je svakodnevnica, toliko korištena da možemo reći da je 'zlostavljana'. Za sve probleme s kojima se suočavamo optužujemo krizu koja nam je postala odličan izgovor za to što ne poduzimamo ništa. 'Paralizirali' smo sebe i svoje poslovanje.  Možemo učiniti nešto potpuno drugačije: zanemariti krizu, jer ona u konačnici nije naš istinski problem? Je li doista moguće učiniti nešto tako suludo; preskočiti ovog velikog diva, krizu koja naizgled raste svaki put kad je spomenemo?

4) U travnju 2012. industrijska proizvodnja u Hrvatskoj doživjela je pad od 9,4% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Rafinerije nafte smanjile su svoju proizvodnju, električna energija se uvozi, brodogradnja 'žudi' za transformacijom, više od 80 000 zaposlenika radi bez redovitog primanja plaće. Što bi Vlada koja primjenjuje 'flash foresight' principe učinila u ovakvoj situaciji?

5) Čak i ako smo optimistični i vidimo način za izlazak iz krize, pred nama je dugotrajan oporavak i dugi niz godina oskudice, no umjesto toga mogli smo imati uspješno gospodarstvo. Kako je to moguće?

6) Perspektiva budućnosti je razmjena znanja i ujedinjenje snaga. Sukladno tome, kako vidite budućnost Europske unije? Koje će se prilike za Hrvatsku otvoriti ulaskom u Europsku uniju?

7) Ako napredak tehnologije vodi u dematerijalizaciju, hoćemo li primijetiti isti trend u gospodarstvu? Možemo li očekivati da će novac nestati kao medij za razmjenu?

8) U Hrvatskoj postoje kreativni menadžeri koji  imaju odlične i pronicave poslovne ideje koje se često ismijavaju. Ako ste jedan od njih, nemojte se obeshrabriti, to je dobar znak, zapravo, to je vjerojatno znak da ste na pravom putu. Možete li nam dati primjer za ovu konstataciju?

9) Bez obzira na to što činite u Vašem poslovanju nikada se nemojte previše opustiti jer će vas u tom slučaju nadvladat 'divlja sila' koja neprestano djeluje. Možete je ignorirati, negirati, ali će vas dostići. Možete li nam reći nešto više o toj divljoj, ali ukrotivoj sili?

10) Budite  izvanredni! Odličan savjet, ali ta riječ zvuči tako zahtjevno. No, u osnovi, kao što g. Burrus objašnjava, biti izvanredan jednostavno znači da svom klijentu proces kroz koji prolazi učinite u potpunosti bezbolnim. Možete li nam dati primjer?

11) Često gledamo uspješne primjere za koje smatramo da ih ne možemo slijediti uz komentar 'ja to ne mogu' i 'ovo je neizvedivo'. Međutim, ako to želimo možemo učiti od svih, čak i od onih koji su, kako to uobičavamo reći 'daleko iza nas'. Što možemo naučiti iz primjera ratnika Masai iz Afrike?

12) Dok puno stvari oko nas možemo definirati kao 'utjecajne trendove', to su one stvari koje će se dogoditi bez obzira na to željeli mi to ili ne, jedno zasigurno nije zapisano, naša budućnost! Na nama je da je oblikujemo bez obzira na to gdje smo i u kakvoj situaciji se nalazimo. Što to znači za nas osobno i za naše tvrtke?

Srijeda, 27.06.2012.