Nijemci su 'ludi' za Turskom: Hoće li to ugroziti hrvatski turizam?

Nijemci su 'ludi' za Turskom: Hoće li to ugroziti hrvatski turizam?

Usporeni buking početkom ožujka, za Hrvatsku ne znači i ukupno slabu sezonu, ali je velik izazov za turistički sektor od kojeg neki partneri očekuju akcije s nižim cijenama za određena razdoblja godine, kako bi popunili kapacitete pogotovo u svibnju i rujnu. Prve su to procjene s najveće svjetske turističke burze ITB u Berlinu.

Turistički djelatnici iz 180 zemalja stigli su u Berlin na vodeći sajam turističke industrije tijekom kojeg se ugovore poslovi vrijedni 7 milijardi eura, piše HRT.

Glavni tajnik Europskog udruženja putničkih agencija Michel de Blust novinarima je rekao da je za Hrvatsku i za ovu godinu vrlo optimističan.

- Južna Europa, gdje je i Hrvatska, ove godine zahvaćena je promjenom trenda potražnje zbog povratka Turske, koja bilježi trenutni porast bukinga iz Njemačke više od 50 posto u odnosu na isto lanjsko doba, ali Hrvatska, Crna Gora i Slovenija su na dobroj ruti i zbog grupnih tura kineskih i drugih turista s dalekih tržišta. Nejasno je još što će ove godine poduzeti Italija, za koju je buking također u zastoju, Španjolska je zbog pada već najavila akcije, a vjerujem da će Hrvatska zbog svoje jedinstvenosti na Mediteranu i bez akcija moći dobro proći, poručio je de Blust.

TUI: Potrebne su akcije s 10 do 15 posto nižim cijenama

Među partnerima, s kojima su na ITB-u u srijedu razgovarali, bio je i ministar turizma Gari Cappelli te direktor HTZ-a Kristjan Staničić je i TUI Germany, čiji je menadžer za Hrvatsku, Austriju i još neke zemlje Sven Gorrissen novinarima izjavio da u TUI-ju nisu zabrinuti niti u strahu za ovu sezonu u Hrvatskoj, ali da primjećuju da je ove godine veća pažnja korisnika na cijene.

- U situaciji kada se na njemačkom i drugim tržištima snažno nameću Turska, Egipat, Tunis, pa i Grčka s jakim marketingom i cjenovnim pogodnostima, teško je i od Hrvatske ne očekivati snižavanje cijena odnosno akcije za određena razdoblja u godini kada se zna da je zanimanje slabije. Takvo razdoblje za sada vidimo u svibnju i rujnu, i tu bi hrvatski hotelijeri i drugi ponuditelji morali razmisliti o akcijama s 10 do 15 posto nižim cijenama, žele li biti konkurentni i popuniti sobe, poručio je Gorrissen.


Cijeli članak dostupan na: poslovni.hr

Četvrtak, 07.03.2019.