Nastavljamo ulagati u Hrvatsku i Srbiju

Foto: poslovni.hr (Hakan Bulgurlu, novi predsjednik Uprave Arçelika)

Nakon što je Arcelik u posljednje dvije godine u Hrvatskoj postigao velik rast sa svojim brendovima Beko i Grundig, u Berlinu je, uoči najvećeg europskog sajma potrošačke elektronike IFA 2015., najavio nova ulaganja u Hrvatsku i Srbiju.

U Hrvatskoj će sponzorirati EuroBasket 2015, u Srbiji je otvorio podružnicu i time prodaju proširio i na to tržište. Hakan Bulgurlu, novi predsjednik Uprave Arçelika, izjavio je kako je Beko u prvoj polovici godine postao najprodavaniji brend samostojećih kućanskih aparata u Europi."Istraživanja i razvoj ključni su za uspjeh kompanije, a mi zapošljavamo više od tisuću stručnjaka koji rade na inovacijama, imamo više od 2000 patenata i jedina smo turska kompanija koja se nalazi na popisu međunarodne patentne organizacije IPO-a", kaže Bulgurlu.

Arçelik je lani imao prihod od 4,4 milijarde dolara. Dio je koncerna Koç, koji je s prihodom od 31,3 milijarde dolara i 80 tisuća zaposlenih prema Fortuneu jedna od 500 najvećih kompanija na svijetu. Bulgurlu objašnjava da inovacije kompaniji omogućuju da bude agilna i da na tržištima poput hrvatskog bilježi najveće stope rasta. Kao primjer navodi da Arçelik pod brendom Beko u Kini prodaje hladnjake  koji imaju posebne odjeljke za rižu, u Africi one koji rade na solarnu energiju, dok u Njemačkoj i Hrvatskoj prodaje hladnjake koji imaju visoku razinu energetske efikasnosti. "Arçelik ove godine slavi 60. godina poslovanja uz niz uspjeha. Prodaja nam se udvostručila u posljednjih pet godina, a 61 posto prihoda ostvarujemo od prodaje izvan Turske", kaže Bulgurlu.

Ostatak vijesti pročitajte na portalu poslovni.hr

Petak, 04.09.2015. / Bernard Ivezić , poslovni.hr