Odlično poslovanje McDonald’sa u Hrvatskoj usprkos krizi i recesiji

McDonald’s u Hrvatskoj zapošljava nove radnike i od rujna povećao plaće

Pozitivne vijesti o uspješnom poslovanju, daljnjim ulaganjima u razvoj poslovanja, otvaranju novih radnih mjesta i povećanju plaća pravo su osvježenje u vrijeme kada svi govore o krizi i recesiji. McDonald’s u Hrvatskoj upravo to ostvaruje. Dobri poslovni rezultati, zapošljavanje novih radnika, a od 01.rujna podigao je i svim zaposlenima u restoranima plaće za 4% kako bi  neutralizirao utjecaj kriznog poreza. Ne čudi stoga što je na Sajmu poslova održanom u ožujku ove godine McDonald’sov štand bio jedan od najposjećenijih, a svakodnevno zaprimaju brojne zamolbe za posao i putem weba.

U vremenu koje svi nazivaju kriznim, u McDonald’su nastavljaju s ulaganjima u sve segmente poslovanja. U sklopu motivacijskog programa za restoranski management, još troje upravitelja restorana dobilo je na korištenje nove službene automobile. Tijekom 8 mjeseci ove godine, čak 82 radnika, što je više od 15% ukupnog broja zaposlenih, promovirano je na višu funkciju time i u viši platni razred. Trud i izvrsnost na poslu nagrađuju se tijekom čitave godine kroz mjesečne i razne jednokratne stimulacije, sukladno vlastitom zalaganju i postignutim rezultatima. Za sve zaposlene je razvijen izrazito kvalitetan interkompanijski sustav kontinuiranog treninga.

U srpnju ove godine, McDonald’s je u sklopu novouređenog McDonald’s restorana na zagrebačkim Vrbanima, otvorio svoj prvi McCafe u Hrvatskoj. Koncepcija McCafe-a potječe iz Australije, gdje je 1993. godine u Melbournu otvoren prvi McCafe  u svijetu, a danas ih u McDonald'sovim restoranima od Kanade, Brazila, Irske, Njemačke, Poljske, Rusije do Novog Zelanda ima više od 2.000. McCafe je stvoren za istinske ljubitelje vrhunske kave i kolača. Interijer u lounge atmosferi i elegantnim notama najmodernijeg svjetskog dizajna savršeno zaokružuje čitav ugođaj. Birane torte i kolači, najfinija kava s certifikatom Rainforest Alliance, koja se poslužuje u keramičkim šalicama te udobne kožne fotelje na katu restorana i internet corner čine pravu malu oazu za uživanje u slasticama i druženje s prijateljima.

McDonald's najavljuje skoro otvaranje još jednog McCafe-a u Zagrebu. U tijeku su i intenzivni pregovori za otvaranje novih restorana na atraktivnim lokacijama u Hrvatskoj, koje će se javnosti otkriti tek po potpisivanju svih ugovora. Novi restorani znače i otvaranje novih radnih mjesta.
Nova radna mjesta i to u kompaniji koju je magazin Lider, uzimajući u obzir podatke o poslovanju iz 2008. godine uvrstio u prvih 50 najbrže rastućih kompanija u Hrvatskoj. Sadašnji pokazatelji upućuju da bi ova godina za McDonald's u Hrvatskoj  trebala biti još uspješnija od prethodne jer se trend rasta stabilno nastavlja.

Tajna uspjeha je u kontinuiranoj poslovnoj izvrsnosti jer nema uspjeha preko noći. McDonald’s u Hrvatskoj svoj poslovni uspjeh gradi stabilno i kontinuirano već gotovo 14 godina. Najviši standardi kvalitete proizvoda, ljubazna i brza usluga, čisti i ugodni restorani te vrijednost koju kupac dobije za svoj novac, poznati su McDonald’sovi standardi i njegova svojevrsna zlatna formula uspjeha. Ukupno 16 McDonald’sovih restorana raspoređenih u Zagrebu, Velikoj Gorici, Karlovcu, Varaždinu, Puli, Rijeci, Splitu i Osijeku svakoga dana ugosti na tisuće gostiju svih generacija. Poslovni ljudi, mlade obitelji, djedovi i bake s unucima – svatko od njih u McDonald’su može pronaći nešto za sebe a to u McDonald’su znaju prepoznati i cijeniti. “Kad ulazite u McDonald’s restoran, ulazite u naš brend”, kažu u McDonald’su, ponosni što je McDonald’sov brend jedan od najvrijednijih u svijetu.

Na Interbrendovoj ljestvici najvrijednijih brendova, u 2009. godini nalazi se na impresivnom 6. mjestu, što je skok za čak 2 mjesta u usporedbi s prošlom godinom.

Utorak, 06.10.2009.