Kako se (samo)zaposliti na internetu u 12 mjeseci objašnjavaju blogeri i influenceri

Kako se (samo)zaposliti na internetu u 12 mjeseci objašnjavaju blogeri i influenceri

Tvrtka Euro Grant Konzalting iz Zagreba ovaj petak započinje europski financiran projekt mentoriranja kojem je cilj 60 mladih osoba osposobiti za digitalno poduzetništvo.

Travel' i 'lifestyle' blogerica Ella Dvornik (kći slavnog, pokojnog glazbenika Dine), YouTuber Matija Lazarević-LayZ, modni dizajner Ivan Alduk, stjuardesa i 'food' influencerica Maja Brekalo, te model i modna blogerica, magistra prava Isabella Rakonić i projektni menadžer, ekspert za EU fondove Roman Marinović, svoje će karijere dopuniti novim zanimanjima - postaju predavači, voditelji radionica na projektu Znam&poduzimam, koji želi mlade ljude do 29 godina potaknuti na samozapošljavanje, razvijanjem poslovnih ideja na internetu. 

Znam i poduzimam

Projekt je osmislila tvrtka Euro Grant Konzalting iz Zagreba, a sufinancira ga Europska unija iz Europskog socijalnog fonda, u 100-postotnom iznosu od 531.371 kunu. Tijekom trajanja projekta, od 23. rujna ove do 29. listopada sljedeće godine, 60 bi nezaposlenih mladih trebalo steći znanja iz prava, financija, korištenja fondova EU kao i nacionalnih fondova, menadžmenta, zaštite inovacija..., a sve u režiji spomenutih istaknutih pojedinaca i pojedinki ne baš malog utjecaja na internetu. Okupila ih je Natalia Zielinska, direktorica Euro Grant Konzaltinga, Poljakinja s hrvatskom adresom, o kojoj smo pisali kao autorici i pokretačici Akademije poduzetništva u Ogulinu i drugih projekata.

Ona će reći da internet ima nemjerljiv utjecaj na sve aspekte svakodnevnog života, pa i na poduzetništvo, te da se 38,5% poduzetnika bavi poslovanjem preko interneta. No, i da se mladi, koji net najviše koriste, ipak nerado odlučuju za svoj biznis i samozapošljavanje (samo je 10,5% poduzetnika mlađe od 29).  "S obzirom na nedovoljnu informiranost mladih ljudi, nedostatak stručnih kapaciteta te na dinamičan razvoj digitalnog poslovanja, ovaj projekt je usmjeren jačanju kompetencija mladih i nezaposlenih, ključnih za razvoj poslovne ideje i uspješno poslovanje u digitalno doba", objašnjava Zielinska.

Stoga će se u okviru projekta Znam&poduzimam, nastavlja, kroz predavanja i mentorstvo polaznicima prenijeti znanja ne samo iz menadžmenta i prava, već i korištenja društvenih mreža, računovodstva, poreznog savjetovanja, intelektualnog vlasništva. To bi trebalo za 60-ero korisnika edukacija, koje će se provoditi u Zagrebu, biti stimulativan 'paket' koji će ih navesti da 'nešto poduzmu' i upuste se u poslovanje u digitalnoj, internetskoj sferi. Autorica projekta napominje da poziv na edukacije vrijedi za mlade bilo kojega stupnja obrazovanja, uključujući najviši.

"Mladi se nakon završenog obrazovanja teško odlučuju na pokretanje vlastitoga poduzeća, najviše zbog pravne i ekonomske nesigurnosti u Hrvatskoj, ali i zbog nedostatka posebnih vještina i znanja. Nama je cilj u projektu, uz asistenciju uspješnih poduzetnika - blogera i influencera koji su svoj hobi pretvorili u uspješan posao baziran na internetu i društvenim mrežama, pridonijeti tome da se poveća broj novoosnovanih poduzeća i obrta kojima su vlasnici mlade osobe, te, u krajnjoj liniji, utjecati na smanjenje njihove trenutačne nezaposlenosti", zaključuje Natalia Zielinska...

Ostatak vijesti pročitajte na poslovni.hr

Ponedjeljak, 16.09.2019. / poslovni.hr