Izgradite i ojačajte Employer branding kroz sudjelovanje na 11. Student Future Dayu

Izgradite i ojačajte Employer branding kroz sudjelovanje na 11. Student Future Dayu

Career centar Zagrebačke škole ekonomije i managementa najavljuje veliko okupljanje vodećih hrvatskih i međunarodnih tvrtki na jednodnevnom događanju 11. STUDENT FUTURE DAY 20. travnja 2016. godine. u prostorima Zagrebačke škole ekonomije i managementa, Jordanovac 110.

Sudjelovanjem na 11. Student Future Dayu, tvrtke ostvaruju cjelogodišnju prisutnost među studentskom populacijom kroz niz aktivnosti koje su dio ponude za sudjelovanje. Tvrtke sudionici na taj način studentima mogu predstaviti svoje aktualne projekte u periodu koji im najbolje odgovara, održati stručno predavanje u sklopu kolegija, radionicu ili prezentaciju tvrtke te ono što je najvažnije, naposljetku regrutirati kvalitetne kandidate koji najbolje odgovaraju potrebama radnog mjesta i njihove tvrtke.

Svake godine Student Future Day okuplja veliki broj vodećih tvrtki koje posluju u Hrvatskoj i u inozemstvu. Izlagači se još uvijek mogu prijaviti na ovogodišnji sajam, a oni koji se odluče predstaviti studentima i diplomantima ZŠEM – a naći će se u prestižnom društvu kompanija koje najveće talente regrutiraju upravo tamo gdje se oni stvaraju – na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa.

Ovu izvanrednu priliku do sada su prepoznali: Privredna banka Zagreb, Lidl, Positive Equity, Adecco - za privremeno zapošljavanje, KPMG, Infobip, Pliva, Podravka, Bina Istra, Deloitte, Kaufland, Coca-Cola, Zagrebačka banka, Procter & Gamble, te mnogi drugi sudionici 11. Student Future Daya. Dašak atmosfere s prošlogodišnjeg 10. Student Future Daya pogledajte u videu.

Jelena Janković, MBA, Voditeljica ZŠEM-ovog Career centra i organizatorica projekta, ususret 11. Student Future Dayu dodala je sljedeće: '' Gotovo polovica tvrtki sudionika, naši su dugogodišnji partneri, no svake godine se prijavljuju i nove tvrtke koje su imale prilike upoznati naše studente kroz stručne prakse ili gostujuća predavanja te kako obično kažu, žele nastaviti graditi employer brand među generacijama koje uskoro dolaze na tržište rada.''

Petak, 08.04.2016.