IT INDUSTRIJA: Širenje poslovanja

Google u Hrvatskoj otvara ured za regiju Adriatic

Google u Hrvatskoj otvara ured za regiju Adriatic

Nakon ograničene prisutnosti u Hrvatskoj tijekom prijašnjih godina, zagrebački će ured neposredno nuditi lokalnu podršku oglašivačima omogućujući im da profitiraju od pojave digitalne ekonomije.

Google je najavio širenje poslovanja u Hrvatskoj i regiji Adriatic. Otvaranjem ureda u Zagrebu u lipnju 2011. godine Google namjerava osigurati veću ponudu proizvoda, bolje rezultate pretraživanja i efikasnija rješenja oglašavanja za klijente i partnere u Hrvatskoj i regiji. Zagrebački ured tvrtke Google, na čijem je čelu Joško Mrndže, bit će uz hrvatsko, zadužen i za tržišta Srbije i Slovenije.

Ovim potezom Google potvrđuje strategiju koja se zasniva na pomoći pojedincima i tvrtkama u ostvarivanju koristi od razvoja Interneta. Nakon ograničene prisutnosti u Hrvatskoj tijekom prijašnjih godina, zagrebački će ured neposredno nuditi lokalnu podršku oglašivačima omogućujući im da profitiraju od pojave digitalne ekonomije.

»Korisnici Interneta u regiji postaju sve zahtjevniji, ali i sve aktivniji online. Google je to prepoznao i trudi se ponuditi najbolje inovativne online alate prilagođene lokalnim jezicima. Isto vrijedi i za tvrtke koje posluju u regiji Adriatic. Google je prepoznao velike mogućnosti koje se razvijanjem online prisutnosti nude lokalnim tvrtkama, a mi smo tu da pomognemo u realizaciji tih mogućnosti«, izjavio je Joško Mrndže, direktor tvrtke Google za regiju Adriatic.

Google je već prilagodio lokalnim potrebama petnaestak proizvoda namijenjenih pojedincima i tvrtkama na hrvatskom, slovenskom i srpskom tržištu. Među njima se nalaze Google Apps, Google Maps s LBC, Google Translate i drugi proizvodi koji olakšavaju poslovanje. Namjera je tvrtke Google da dodatno proširi podršku i ponudu lokalnim tvrtkama.

Otvaranjem ureda u Zagrebu, Google želi proširiti svoju podršku lokalnim tvrtkama te se veseli proširenju poslovanja u regiji Adriatic.

Joško Mrndže - menadžer s dugogodišnjim iskustvom
Joško Mrndže je iskusan menadžer s dugogodišnjim iskustvom u prodaji, marketingu, te vođenju i razvoju ljudskih potencijala. Njegova profesionalna karijera uključuje menadžerske uloge u tvrtkama McCann Erickson, INBEV i Blitz. U tvrtki Google je preuzeo ulogu direktora za Hrvatsku, Sloveniju i Srbiju s ciljem proširenja poslovanja u regiji te obogaćenja lokalne ponude i podrške.

Srijeda, 01.06.2011. / Tomislav Grdić, vjesnik.hr