Velike tvrtke u borbi protiv nezaposlenosti mladih

EY se obvezuje na zapošljavanje mladih i priključuje se globalnoj inicijativi "Alliance for Youth"

Tvrtka EY Hrvatska priključila se inicijativi „Alliance for Youth“ u sklopu koje do 2020. godine u Hrvatskoj planira zaposliti novih 150 mladih stručnjaka, dok će još 250 studenata imati priliku iskustvo steći stažiranjem.

Navedena inicijativa koju je EY, jedan od globalnih lidera u području revizije, poreznog savjetovanja, usluga povezanih s transakcijama i savjetodavnih usluga, potpisao s prehrambenom tvrtkom Nestlé osmišljena je s ciljem smanjenja gorućeg ekonomskog i socijalnog problema - nezaposlenosti mladih u čitavoj Europi. Sporazumom potpisanim u švicarskom gradu Vevey, EY se obvezao do 2020. godine u čitavoj Europi zaposliti 55.000 pripravnika te 35.000 stažista kojima će ponuditi priliku za vlastiti razvoj, obuku i napredovanje.

Kao dio globalne tvrtke, EY Hrvatska se uključuje u ostvarivanje zacrtanih ciljeva. U isto vrijeme, provođenje inicijative samo je nastavak prihvaćene prakse u Hrvatskoj. Tako je u 2014. godini EY Hrvatska zaposlio 23 mlade osobe koje su tek završile fakultetsku naobrazbu, dok je u 2013. godini osigurana praksa za 40 studenata. U naredne tri godine očekuje se zapošljavanje 75 mladih stručnjaka te 125 novih praktikanata.

Globalni prioritet EY-a je izgradnja boljeg poslovnog okruženja, pa je tako i naše lokalno djelovanje usmjereno na unapređenje, ne samo vlastitog poslovanja, već poslovnog okruženja i cijele zajednice. Mi u EY-u svake akademske godine pružamo studentima mogućnost prakse u odjelima revizije i poreznog savjetovanja, a oni najuspješniji kasnije imaju mogućnost zaposlenja i nastavka karijere unutar tvrtke. Navedenim aktivnostima cilj nam je doprinijeti pozitivnim trendovima zapošljavanja u Hrvatskoj te pružiti priliku mladim obrazovanim ljudima koji su u potrazi za poslovnim izazovima.” – istaknuo je Berislav Horvat, Country Managing Partner.

Inicijativi kojom se želi zaustaviti rast nezaposlenosti kod mladih u Europi, priključile su se i neke od najvećih svjetskih tvrtki poput AXA, Adecco, Cargill, Chep, DS Smith, Facebook, Firmenich, Google, Nielsen, Publicis, Salesforce.com, Twitter te White&Case, a projekt je prepoznat te podržan i od stane Europske komisije. Obvezama koje su prihvatili navedeni partneri i osnivači projekta cilj je ostvariti više od 100.000 novih radnih mjesta za mlade.

Četvrtak, 18.09.2014.