Druga radionica na temu 'Marketing bez rukavica'

Druga radionica na temu 'Marketing bez rukavica'

Druga radionica na temu 'Marketing bez rukavica'

Predavat će Ivan Lijović iz tvrtke Stožer i Ana Babić , stručni specijalist poslovne administracije iz područja marketinga na Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta.

Druga radionica na temu 'Marketing bez rukavica'

U organizaciji Business Plan Contesta te Privredne banke Zagreb 20.2.2013. u 14:30 u dvorani 14 Ekonomskog fakulteta u Zagrebu održat će se druga radionica na temu 'Marketing bez rukavica', a predavat će Ivan Lijović iz tvrtke Stožer i Ana Babić, stručni specijalist poslovne administracije iz područja marketinga na Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta.

Stožer je boutique agencija koja se bavi grafičkim dizajnom, osmišljavanjem i izvedbom nekonvencionalnih promotivnih aktivnosti, novim medijima, te projektima u vlastitoj produkciji. Glavna niša Stožera je proučiti zadanu materiju te realizirati ideju i načine kako se najoriginalnije prezentirati javnosti.

Danas promidžba i sredstva komunikacije pišu sasvim druga pravila.
Tradicionalni oblici podjele između ATL (AboveTheLine) i BTL (BelowTheLine) postaju mutanti kreativnih ideja koje se vežu na digitalno, gerilsko pojavljivanje pred publikom. Čarobna univerzalna formula po kojoj će se rezultati posložiti držite li se pravila više ne postoji.

Cilj je traženje svoje vlastite formule koristeći sredstva koja najbolje odražavaju srž vaše ideje i navike potencijalnih klijenata ili kupaca. U konačnici su kreativnost, brzina i fleksibilnost u načinu komuniciranja ono što će vas “izgurati” ispred ostalih. Koja su to sredstva i koji načini? Aposlutno svi.

Prva radionica održana je 13.02.2013. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu na temu ciljanog tržišta koju su obradili dr.sc. Goran Vlašić, asistent na katedri za marketing na Ekonomskom fakultetu i Andrija Frinčić, direktor razvoja u poduzeću Sagena informatički inženjering.

Goran Vlašić je definirao pojam tržišta i naglasio važnost stvaranja percepcijskog monopola putem izrade percepcijske mape. Pri ulasku na tržište potrebno je segmentirati tržište drugačije od drugih, targetirati željeno tržište i pozicionirati se na istom (STP).

Andrija Frinčić je na primjeru osnivanja Sagene nabrojao greške koje su se dogodile putem i upozorio studente da je sad vrijeme da uče iz svojih grešaka dok ih najmanje koštaju. Naglasio je važnost poslovnog plana kao karte koja ideju pretvara u zaradu. Osim ideje važan je i tim koji će ideju pogurati u proizvod.

https://www.facebook.com/BusinessPlanContest

http://www.estudent.hr/bpc

Četvrtak, 21.02.2013.