Bluesun zapošljava još 300 ljudi 
i uvodi nove letove za Brač

Sanja Gagulić, članica Uprave koncerna Sunce, kompanije koja upravlja portfeljem hotela u Bluesunu, o investicijama težim od pola milijarde kuna, očekivanjima za sezonu i planovima s hidroavionima.

S ukupnim ulaganjima većim od pola milijarde kuna, turistički lanac Bluesun Hotels&Resorts među vodećim je investitorima u ovoj godini. Uz kapitalna ulaganja u hotele, ta je kompanija ove godine u suradnji s partnerima znatan trud uložila u revitalizaciju zračne luke Brač i nove zračne linije hidroavionima koje će povezati Zagreb i srednjodalmatinske otoke. Sanja Gagulić, članica Uprave koncerna Sunce, kompanije koja upravlja portfeljem hotela u Bluesunu, u razgovoru za Poslovni dnevnik pojašnjava zašto je riječ o revolucionarnom projektu, otkriva kako na tržištu prolazi nova aplikacija za hotelsko poslovanje koju su razvili upravo stručnjaci njezine kompanije te iznosi očekivanja za ovu turističku sezonu.

“Ove godine pokrećemo projekt kompletne rekonstrukcije i nadogradnje kompleksa Bizovačke toplice, prvu u nizu od nekoliko investicija planiranih u tri godine. Projekt će se odvijati u tri faze, prva će obuhvatiti gradnju bazenskog kompleksa, u drugoj će biti izgrađeno lječilište, dok će se u trećoj fazi obaviti rekonstrukcija, nadogradnja i opremanje hotela Termia. Početak rada hotela očekuje se za Novu godinu 2016., a ukupna vrijednost te investicije iznosi 100 milijuna kuna.

U tijeku je i realizacija infrastrukturnih projekata poput hotela Jadran s pet zvjezdica u Tučepima, kao i novogradnje hotela Dioklecijan u Splitu, također s pet zvjezdica. Ukupna vrijednost tih investicija veća je od 450 milijuna kuna”, kaže na početku razgovora.

Kakvu turističku godinu očekujete, hoće li Bluesun ove godine imati srpanjsku rupu?

Ohrabruju nas odlični rezultati u travnju i svibnju, kao i dobre najave za glavni dio sezone, pa s optimizmom pratimo daljni razvoj događaja. Ove godine osobito je izražen trend ranijih rezervacija, koje na današnji dan u odnosu na isto razdoblje prošle godine u nekim od naših destinacija bilježe čak i dvoznamenkast rast.

Iznimno smo zadovoljni trendom pojačanog bookinga za hotele u Tučepima, kao i u kampu Paklenica u Starigrad-Paklenici. Početak srpnja uvijek je izazovniji, no na vrijeme smo poduzeli potrebne promocijsko-prodajne aktivnosti te očekujemo realizaciju planiranih rezervacija i prihoda.

S obzirom na buduća ulaganja, koliko ljudi planirate zaposliti?

U proteklih nekoliko godina ravnomjerno smo povećavali broj zaposlenih, sukladno razvoju kroz ulaganja u nove sadržaje poput novih wellness&spa objekata i hotela (hotel Kaj i Bizovačke toplice). U hotelima smo broj stalno zaposlenih u proteklih nekoliko godina povećali za gotovo 200, a s dovršetkom velikih infrastrukturnih projekata za očekivati je kako ćemo stalno zaposliti više od 300 novih radnika.

Početkom godine najavljena je revitalizacija Zračne luke Brač, kakvi su dosadašnji rezultati te odluke?

U proteklih pola godine, u suradnji sa resornim ministarstvom, napravljeni su značajni iskoraci u poboljšanju infrastrukture te u obuku i licenciranje osoblja, a sve s ciljem da se i ljudski i materijalni resursi pripreme za sigurno i učinkovito povećanje prometa. U marketinškom smislu, u relativno kratkom roku napravljeni su dogovori o otvaranju nekoliko novih destinacija u suradnji s jednim njemačkim touroperatorom i jednim avioprijevoznikom. Ove godine očekujemo letove iz Duesseldorfa i Leipziga, kao i dugo očekivano otvaranje letova iz Skandinavije, odnosno Malmöa. Osim toga, obavljeni su kvalitetni pregovori i s Air-Serbiom, za koju očekujemo da uspostavi linijski promet prema Braču u 2016. jer je tržište reagiralo odlično na našu promociju na beogradskom turističkom sajmu i iskazalo interes za čarter letove već ove sezone. Uspijemo li pronaći adekvatan manji zrakoplov, vjerujemo da bismo već ove godine mogli ostvariti pokoji čarter prema Beogradu. Sve to dio je šireg plana otvaranja bolje povezanosti Brača i Zagreba linijskim prometom s većom učestalosti te čarter prometom prema destinacijama sjeverne Italije, Švicarske, južne Njemačke te Austrije i Slovenije, o čemu u ovom trenutku ozbiljno pregovaramo.

Cijelu vijest pročitajte na linku.

Ponedjeljak, 15.06.2015. / poslovni.hr