Best Buy Award kreće u osvajanje inozemnih tržišta

Izvorni hrvatski program certificiranja, Best Buy Award najavio širenje na zemlje Srednje i Istočne Europe te Bliskog Istoka.

Nakon iznimno uspješnog pilot programa certifikata Best Buy Award u Hrvatskoj tijekom 2010. i 2011. godine, projekt kreće u osvajanje inozemnih tržišta šire regije.

Hrvatska tvrtka Axios predstavila je danas u zagrebačkom hotelu The Regent Esplanade svoje planove za širenje certifikacijskog programa "Best Buy Award" u inozemstvo.

U proteklih 20 mjeseci, otkad je program predstavljen, Best Buy Award certifikat dodijeljen je proizvodima i uslugama nekoliko desetaka domaćih i međunarodnih kompanija.

U protekle dvije godine u sklopu projekta provedeno je tržišno istraživanje u više od tri stotine kategorija i potkategorija iz raznih gospodarskih grana.

O iznimnom uspjehu certifikata Best Buy Award na domaćem tržištu dovoljno govori činjenica da 64% hrvatskih građana, prema nezavisnom istraživanju, tvrdi da bi radije kupilo proizvod ili uslugu koja nosi certifikat "Best Buy Award".

Velik interes na inozemnim tržištima
Kako je najavila tvrtka Axios, nakon osvajanja domaćeg tržišta, novi cilj je hrvatski projekt "Best Buy Award" do 2015. godine proširiti na još dvadeset zemalja - primarno na području Srednje i Istočne Europe te Bliskog istoka, čime bi "Best Buy Award" postao prvi hrvatski proizvod ove vrste koji je zaživio na međunarodnim tržištima.

Prema riječima Roberta Slavečkog, jednog od idejnih kreatora projekta "Best Buy Award", upiti za pokretanje Best Buy Award certifikata već duže vrijeme dolaze iz inozemstva. "Istina je da nas često kontaktiraju iz susjednih zemalja, koliko tvrtke koje bi željele Best Buy Award certifikaciju, toliko i nezavisne certifikacijske kuće koje bi voljele Best Buy Award program dovesti u njihove zemlje. Bila bi šteta ne iskoristiti sada takvu priliku," zaključuje Robert Slavečki.

Zaštićen nacionalno i međunarodno
Intelektualna prava vezana uz Best Buy Award zaštićena su na hrvatskom Zavodu za intelektualno vlasništvo, a odnedavno posjeduje i međunarodnu zaštitu pri WIPO-u (World Intellectual Property Organisation). U savjetovanju i zaštiti intelektualnog vlasništva u Hrvatskoj, a posebice na međunarodnim tržištima ključnu ulogu odigrali su domaći stručnjaci na čelu s ekspertima iz odvjetničkog društva Vukmir i suradnici.

"U naredne dvije godine, fokusirat ćemo se na širenje Best Buy Awarda na zemlje šire regije poput Slovenije, Srbije, Slovačke, Češke, Bugarske, Rumunjske, a kasnije i na druge CEE zemlje kao što su Estonija, Litva, Ukrajina, Rusija, Turska, Poljska i dr.," naglasila je Mirjana S. Pelaić, direktorica tvrtke Axios i glavna osoba iza programa Best Buy Award.

Srijeda, 05.10.2011.