'Ako savladaju digitalne vještine, građani će biti kvalitetniji radnici'

FOTO: Ilustracija

'Ako savladaju digitalne vještine, građani će biti kvalitetniji radnici'

- Do sada nije bilo sustavnog upravljanja digitalizacijom, a ona mijenja život u kojem živimo. Naš je cilj raditi na tome da ona ne bude prazna floskula, nego zaista u službi pojedinca, građana - kaže Bernard Gršić, državni tajnik Središnjeg državnog ureda za razvoj digitalnog društva, inače diplomirani inženjer elektrotehnike koji je u fotelju državnog tajnika sjeo 2017. godine, piše novac.jutarnji.hr.

Prije nego što je postao čelnik ureda za digitalizaciju, u bogatoj karijeri radio je kao srednjoškolski profesor, predavač na Zagrebačkoj školi ekonomije i managementa, zatim na radijskoj postaji Radio Marija, u Carnetu, Hrvatskim autocestama te Hrvatskoj gospodarskoj komori. Teme njegovog profesionalnog interesa oduvijek su bile digitalizacija i moderne tehnologije, a i sada će reći da mu “nikada nije bila želja biti političar” te da se i “ne bavi politikom, nego strukom u politici”.

U zadnje se vrijeme dosta govori o potrebi za digitalnom transformacijom. Kako ljudima približiti taj pojam, za koji će mnogi reći da dobro zvuči, ali ništa ne znači?

- Kada pričamo o digitalizaciji, često smo nerazumljivi jer pričamo nekim ‘novim’ jezikom o nekim novim ‘stvarima’. Digitalna transformacija mora se dogoditi prvo u našim glavama, promjenom razmišljanja, pa tek nakon toga primjenom tehnologije. Od nas se često očekuju rješenja za ‘sve’ probleme, a takvog modela nema. Postoji samo pravilo da digitalne tehnologije mogu biti alat za rješavanje mnogih procesnih problema. Ured ne može provoditi digitalizaciju procesa koji se odvijaju u drugim resorima, ali može s jedne pozicije pratiti i usmjeravati da se svi procesi transformiraju na usklađen način te da se ne odvijaju ‘pješke’.


Ostatak članka pročitajte na: novac.jutarnji.hr

Priča

pričajte nam priču


Dojavite nam svoju karijernu priču i inspirirajte druge
Želite se pohvaliti, imate zanimljivu priču za koju smatrate da bi javnost trebala čuti? Svoje materijale (fotografije, snimke, tekst…) možete slati na našu email adresu:
marketing@posao.hr ili putem poruke na Facebooku.

Utorak, 21.01.2020.