4 osnovna pokazatelja dobro obavljene direktne potrage

4 osnovna pokazatelja dobro obavljene direktne potrage

Već ste koristili usluge agencija za posredovanje pri zapošljavanju i nije vam jasno kako rade i koje su razlike među njihovim uslugama? Naručili ste direktnu potragu, ali niste sigurni da li ste platili za ono što ste naručili? Voljeli biste znati tko je zaista sve bio u procesu i što se događalo s kandidatima?

Otkrit ćemo vam nekoliko ključnih pokazatelja pomoću kojih možete biti sigurni da je agencija kvalitetno odradila obradu tržišta i uspješno obavila direktnu potragu za kandidatima.

Pokazatelj broj 1 - agencija je sama postavila listu ciljanih tvrtki prema industriji ili industrijama i proslijedila vam ju na odobrenje te na taj način dokazala da zna gdje će tražiti potencijalne kandidate.

Pokazatelj broj 2 - agencija je identificirala relevantne kandidate u tim istim kompanijama i voljna je proslijediti vam izvještaj o statusu kandidata na vaš zahtjev tijekom cijelog procesa. Ukoliko s agencijom dogovorite da vam npr. svaki petak dostavlja ovakav izvještaj, imat ćete punu kontrolu nad samim procesom.

Pokazatelj broj 3 - prije završetku procesa, agencija vam je poslala kompletiran izvještaj o svim kandidatima koji uključuje sljedeće informacije: naziv ciljanih tvrtki, ime i prezime kandidata, trenutna pozicija na kojoj kandidat radi i status kandidata (nije zainteresiran za poziciju, intervjuiran, ali nema sve potrebne vještine za poziciju, npr. ne govori engleski na naprednoj razini, predložen za poziciju).

Pokazatelj broj 4 - u završnoj fazi procesa od agencije ste primili evaluacijski izvještaj sa strukturiranog intervjua koji dokazuje da su mjerili potrebne kompetencije za otvorenu poziciju.

www.talentor.hr

Četvrtak, 22.10.2015.