Nemojte ignorirati društvene mreže u poslovanju

Nemojte ignorirati društvene mreže u poslovanju

Veliki broj poduzetnika i poslovnih ljudi je vrlo skeptično oko uvođenja fan page stranica i profila na društvenim mrežama. Čini im se kako se „tamo“ svi svađaju, pljuju i kako je većina ljudi na društvenim mrežama puna negativnosti i „hejtanja“.

Mislite na duge staze.

Naravno, postoji grupa ljudi kojoj ništa ne odgovara i tu je da provocira i radi „galamu“, no njih treba ignorirati i posvetiti se onima koji će biti vaši potencijalni kupci. Svakako napravite profile na društvenim mrežama i predstavite se svojim uslugama i proizvodima direktno prema kupcima.

Direktna komunikacija s vašim kupcima je nešto neprocjenjivo, to je alat pomoću kojega ćete steći prednost nad konkurencijom. Možete saznati što vaša ciljana publika voli, što želi da joj ponudite i što misle o cijenama i uslužnosti.

Ako „zapalite“ korisnike pozitivnim stavom i atraktivnim proizvodima i uslugama, odmah će se čuti za vas. Nećete trebati skupe reklame, nego će dobra vibra i vijesti ići od korisnika do korisnika i vrlo brzo ćete imati svoju grupu vjernih kupaca.

No, da bi se to ostvarilo morate biti aktivni na društvenim mrežama, pišite o proizvodima, uslugama, akcijama, popustima, vrijednostima koje kupac dobiva i slično. Nemojte štedjeti s objavom fotografija i video materijala, korisnici to vole.

Brzo reagirajte na neko loše korisničko iskustvo koje je bilo s vašim proizvodom ili uslugom te se odmah ispričajte. Pokažite da poštujete svoje kupce i ponudite im besplatno neki drugi određeni proizvod ako nisu zadovoljni s onime koji su kupili - to će u javnosti imati veliki efekat.

Mislite na duge staze, gradite svoju bazu vjernih kupaca i korisnika. Društvene mreže su idealan alat za sve to, zato ih nemojte ignorirati.

Članak je prenesen sa portala ictbusiness.info

Ponedjeljak, 14.09.2015. / Tomislav Car, ictbusiness.info