Hrvatski proizvođač eko tenisica Miret uspio preko noći, doslovno

Foto: Miret/Facebook

Hrvatski proizvođač eko tenisica Miret uspio preko noći, doslovno

Povratak domaćih startupa na Kickstarter započeo s kampanjom proizvođača tenisica koji je u 24 sata skupio više od 26.000 dolara.

Miret, hrvatski proizvođač ekoloških tenisica, u velikom je stilu označio povratak domaćih startupa na Kickstarter nakon što je prethodnih par godina njihov prvi izbor bio Indiegogo. U manje od 24 sata Miret je prikupio više od 26.000 dolara od 231 podržavatelja, a kampanja traje još 29 dana.

Domagoj Boljar, suosnivač Mireta kaže da je već sad jako zadovoljan, jer je kampanja, koju su pripremali intenzivno šest mjeseci, tako brzo premašila plan za dva i pol puta.

“Posebno sam zadovoljan što blizu 40 posto podržavatelja dolazi izvana pa se nadam da će nas u iduća tri dana Kickstarter ‘featurati’ na naslovnici i uputiti na više od pet milijuna vlastitih, redovitih podržavatelja”, kaže Boljar.

Dodaje da mu je zato nezahvalno prognozirati ukupan rezultat kampanje. Pojašnjava da su kampanju planirali i ranije, ali ih je usporila odluka Indiegoga, koji su domaći startupi zbog niza razloga preferirali, da se krajem prošle godine jače veže za američku platnu platformu Stripe i time prekine podršku za isplate u Hrvatsku. Indiegogo je dotad bio toliko popularan da su u zadnjih godinu i pol na Kickstarteru bile svega tri kampanje iz Hrvatske.

Krajem 2018. godine CircuitMess od Alberta Gajšaka na Kickstarteru je napravio kampanju za MAKERphone u kojoj je prikupio 2,4 milijuna kuna.

Krajem prošle godine osječki startup Orca napravio je kampanju za svoje naočale za upravljanje dronovima FPV.one (2,7 milijuna kuna), a nešto ranije je Four Hogs imao kampanju za Werewolf karte (36.900 kuna).

“Bio je to dodatan izazov, jer mnogi su već pokušavali lansirati kampanje za ekološku obuću na Kickstarteru, i to mahom neuspješno što mi ukazuje da imamo dobru bazu”, kaže Boljar.

Startup Miret proizvodi tenisice od prirodnih materijala poput konoplje, kenafa, lana, kukuruza, eukaliptusa i vune, a koje se nakon tri godine u kompostu gotovo potpuno razgrade. Vlasnici startupa su braća Domagoj i Hrvoje Boljar, kojima je ovo nastavak obiteljskog biznisa proizvodnje obuće.

U Miret je lani za 8 posto udjela Fil Rouge Capital uložio 50.000 eura i jedini je drugi suvlasnik. Startup je usto prošao prvi klimatski akcelerator u Hrvatskoj, koji su organizirali Zicer i EIT Climate-KIC.

Domagoj Boljar kaže da im je kampanja za grupno financiranje priprema za serijsku proizvodnju i realizaciju globalne logistike.

“Već imamo planove i za proizvodnju nekih novih proizvoda, ali prije toga želimo zaključiti ovu kampanju te isporučiti tenisice podržavateljima kako bi mogli biti spremni za novu razinu i nove investicije”, zaključuje Boljar.

Preuzeto sa poslovni.hr

Četvrtak, 05.03.2020. / Bernard Ivezić, poslovni.hr