8 velikih LinkedIn tajni koje svaki profesionalac mora znati

8 velikih LinkedIn tajni koje svaki profesionalac mora znati

Ok, kolega vam je na kavi rekao kako je on na LinkedInu i da ste „bedasti“ kako vi i vaša firma već niste prisutni na toj poslovnoj društvenoj mreži. Priznajete da ste nešto čuli sa strane o LinkedInu, no nekako ste više vremena provodili na Facebooku i Twitteru, a taj LinkedIn vam se činio nekako previše ozbiljan.

Na LinkedInu postoji opcija Advanced Search pomoću koje mnogi profesionalci mogu doći do vašeg imena i ponuditi vam neku poslovnu priliku.No, dobro, sada je vrijeme da se uključite na tu društvenu mrežu koja ima preko 350 milijuna pretplatnika i ima koncept business - to - business. U prvome redu, nabavite neku svoju profi poslovnu fotografiju s kojom ćete se predstaviti u poslovnom svijetu. Ispunite svoj profil temeljito i onako kako se od vas to traži.

Unesite što više podataka jer je najgore kada imate profil koji je nedorečen i bez slike. Pazite, na LinkedInu postoji opcija Advanced Search pomoću koje mnogi profesionalci mogu doći do vašeg imena i ponuditi vam neku poslovnu priliku. Sestrična od autora ovog teksta dobila je posao u Beču preko LinkedIna, tako da shvatite ovu poslovnu društvenu mrežu vrlo ozbiljno.

Kada ste ispunili sve što je LinkedIn od vas tražio, povežite se sa svojim kolegama i prijateljima tako što ćete ih pronaći preko tražilice. Pomoću linka za napredno pretraživanje, koji se nalazi se na središnjem vrhu, možete pretraživati po ključnim riječima - ime, prezime, zanimanje, tvrtka, škola, mjesto, industrija, interesi, jezik i itd.

Nakon što se napravili svoj profil na LinkedInu, možete isto tako kreirati profil vaše tvrtke. Ubacite logo, glavne značajke, proizvode i usluge koje nudite i ostale druge podatke. Ako vas zanimaju neke poslovne grupe, uključite se u njih i budite aktivni sa svojim postovima.

Ima veliki broj grupa gdje se okupljaju poslovni ljudi koji onda diskutiraju i nude rješenja oko nekog poslovnog problema. LinkedIn je sjajan poslovni alat, sve više ga koriste  poslovni ljudi u Hrvatskoj, no ne u tako velikoj mjeri koliko bi trebalo...

Ostatak vijesti pročitajte na ictbusiness.info

Četvrtak, 02.04.2015. / ictbusiness.info